Er egentlig ganske sliten selvDet kan det så absolutt være ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er egentlig ganske sliten selvDet kan det så absolutt være ja
Hans valentin?Ha ha hun er ikke ny da egentlig, var sammen med henne i feb![]()
Det gjorde detHåper det gikk bra![]()
Cola, te, sjokolade, frisk luft....???Det drikker jeg ikke dessverre
Så artig daViste hvem alle unntatt ei var, liten plass![]()
Jeg har 3 gutterHørtes deilig ut
Hvor mange barn har du?
Siden det er 5 års dagen til meg og sambo så ble det biff og søtpoteterMed jordbær til dessert
Mmmm
Heldige duOg sov en god time![]()
Nydelig mat5 år med min kjære i dagDa blir det ekstra god middag som han varter opp med
Jordbær til dessert
![]()
Nei, ikke jeg heller . Men det er godt for begge parter noen gangerLiker ikke å være borte fra jenta mi![]()
Hadde planer om vann sist, men fikk ikke pga fostervannslekasje, håper det går denne gangenJa, stemmer.. Derfor du var på sykehuset forleden sant? Skjønner at de ikke vil ta den risikoen.
Men hva med å føde i vann? Skjønte risposene nåHøres deilig ut
Ja, jeg fant ut hvor smerteterskelen min gikk i allfall![]()
Har ingen strikke motivasjon og burde få ferdig skjørtet til MJ før fødsel. Dårlig kombinasjonBurde og strikke ikveld![]()
Gratulerer så mye til.dere5 år med min kjære i dagDa blir det ekstra god middag som han varter opp med
Jordbær til dessert
![]()
Hvis det blir fart her inne er jo det absolutt overkommelig på en kveld.Jepp fra nå.
Har 133 innlegg igjen til 46.000 totalt
Min våkner så tidlig. Rundt 5Han sitter og spiser kveldsmat.
Han er oppe 6-7 en gang.
Sover 1,5-3 timer fra rundt kl 10, og er i seng 18:30-19:00
Jeg burde ha festet tråder og prøvd meg på maskesting, men tror ikke det blir i kveldHar ingen strikke motivasjon og burde få ferdig skjørtet til MJ før fødsel. Dårlig kombinasjon![]()
Det går hvertfall fort nåHvis det blir fart her inne er jo det absolutt overkommelig på en kveld.
Går hun i barnehagen?Min våkner så tidlig. Rundt 5en dupp i 8 tiden og en rundt 13, men idag kom den som skulle være 13 litt tidligere
![]()
Jeg må legge barn førstSå bra, men jeg må få spist middag først
Må jo være detDu er effektiv
Oi, det var hårete mål!GJør detHva blir det?
Det tror jeg du vil klareJeg tenkte å nå 4000, det er 224 til...