Juni - skravletråden

Vi har vært der med dem et par ganger før, det er sånn passe avstand når vi er på Toten på ferie.

Det er en hyggelig park
Ja det har sikkert forandret seg med årene fra jeg var der sist (sånn 10 år siden).
Greit å være der når dere er på ferie ja ;) Men er det noe for en på 4 år tror du?

Ja det har sikkert forandret seg med årene fra jeg var der sist (sånn 10 år siden).
Greit å være der når dere er på ferie ja ;) Men er det noe for en på 4 år tror du?
Eldste var fire første gangen, mellomste fire i fjor, og ja, det er en del. Men slett ikke alt. De koste seg absolutt.

Evt er sikkert lilleputthammer vel så midt i blinken, der har jeg ikke vært siden jeg selv var lita og ikke likte meg der.

God morgen.

Det er første dag i ferien. Skoleferien.
Eldstemann skal på Sfo, mellomste er jeg ikke sikker på, men vi trenger ikke være noen plass 8.30, de har kjernetid fra hhv 9.30 i bhg og 10 på sfo
Godt med sommerferie da :)

Heftig gresspollen for tiden.

Men ta det opp med legen og få testet hva det er? Og kjøp øyedråper.
Det kan du gjøre idag, livostin i alle fall fås reseptfritt og er vanligvis førstevalget
Tror jeg har sånn livostin i hus faktisk :) handla det til gubben en gang. Egentlig han som er den store allergikeren her i hus :p
Takk for tips ;)

Eldste var fire første gangen, mellomste fire i fjor, og ja, det er en del. Men slett ikke alt. De koste seg absolutt.

Evt er sikkert lilleputthammer vel så midt i blinken, der har jeg ikke vært siden jeg selv var lita og ikke likte meg der.
Passer fint det :) Tenkte kanskje å ta turen, vi har ingen store planer da jeg vil være ganske gravid ;) Husker ikke hvordan det var der nesten..

Back
Topp