Juni - skravletråden

Skoleferie er fint. Han har meldt seg på Sfo (eller jeg har, men vi satt mes kalender og snakket sammen) to dager i uka i juni og august, i juli er det stengt.

Juli er selve ferien vår, men i praksis er det ikke store forskjellen, jeg er i permisjon og mannen arbeidsledig
Stemmer det, han ville være det sant? Godt for han å ha noe å fylle dagene med :) Hva blir dere å gjøre i Juli da?
Permisjon er jo greit, da kan mannen litt fleksibel.

Ugg! Tror jeg er allergisk mot hunder :( var hos venninnen min i går, lekte med hunden hennes, idag våkna jeg opp med røde øyne som klør som ett Helvete :o
Sikker på det ikke er noe annet?

De tilfeller av allergi jeg kjenner til er mer sånn "i går lekte jeg med hunden til venninna mi, og måtte gå hjem for øynene ble røde og klødde. Heldigvis bra igjen nå"
Alrså. Allergi er mer der og da, ikke dagen etterpå

Stemmer det, han ville være det sant? Godt for han å ha noe å fylle dagene med :) Hva blir dere å gjøre i Juli da?
Permisjon er jo greit, da kan mannen litt fleksibel.

Han ville være der litt, så skal være to dager i uka i juni og august, i ferien.

I juli sksl vi i alle fall en tur østover, Gjøvik ca, besøke svigers. En dag i hunderfossen regner jeg med og ellers ikke noe planlagt

Sikker på det ikke er noe annet?

De tilfeller av allergi jeg kjenner til er mer sånn "i går lekte jeg med hunden til venninna mi, og måtte gå hjem for øynene ble røde og klødde. Heldigvis bra igjen nå"
Alrså. Allergi er mer der og da, ikke dagen etterpå
Nei jeg kjente det mens jeg var der! Men idag var det ekstremt. Sist jeg var der trodde jeg det var pollen, men kan hende det er noe annet også :)

Nå skjer det saker og ting her, først det med halvsøsken og nå dette med faren :p
Haha! Jeg syns godeste kris Jenner overasker. Har sett på henne som en veldig nede på jorda dame, men nå er det utro skap i bildet osv osv! Hvor mange barn er det egentlig i den familien ;)

Han ville være der litt, så skal være to dager i uka i juni og august, i ferien.

I juli sksl vi i alle fall en tur østover, Gjøvik ca, besøke svigers. En dag i hunderfossen regner jeg med og ellers ikke noe planlagt
Så koselig da:) Hunderfossen har jeg ikke vært på på mange år... Blir sikkert gøy for barna å være der ;)

Haha! Jeg syns godeste kris Jenner overasker. Har sett på henne som en veldig nede på jorda dame, men nå er det utro skap i bildet osv osv! Hvor mange barn er det egentlig i den familien ;)
Ja jeg også har hatt det synet, men nå.. Ja hun overrasker stadig vekk;) Jo eldre ungen blir jo mer kommer frem :p Ja hvor mange er det egentlig?:p

Nei jeg kjente det mens jeg var der! Men idag var det ekstremt. Sist jeg var der trodde jeg det var pollen, men kan hende det er noe annet også :)
Heftig gresspollen for tiden.

Men ta det opp med legen og få testet hva det er? Og kjøp øyedråper.
Det kan du gjøre idag, livostin i alle fall fås reseptfritt og er vanligvis førstevalget

Så koselig da:) Hunderfossen har jeg ikke vært på på mange år... Blir sikkert gøy for barna å være der ;)
Vi har vært der med dem et par ganger før, det er sånn passe avstand når vi er på Toten på ferie.

Det er en hyggelig park

Ja :( jeg som er så glad i dyr. Reagerer heldigvis ikke på mamma sin hund :) da hadde jeg nok begynt å grine tror jeg :p
Da tviler jeg enda mer på at det er hunden egentlig.

Back
Topp