Ja, det skjønner jeg : )Takk! Godt å ha sambo hjemme i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det skjønner jeg : )Takk! Godt å ha sambo hjemme i dag
Off.. Er ikke veldig fan av planleggingsdager, men skjønner jo behovetJada, det har de...5 i året mener jeg
Takk, liker ikke tannlege, men det må jo gjøres
Hva skal du idag?
Ja, veldig hurra! Jeg våknet noen ganger sa men jeg får jo vondt bare jeg drømmer om å røre på.megYey
Hurra for det
TakkHøres ut som en god plan
Sov godt!
TakkGod morgen og sov godt![]()
Hehe, jeg er jo frisør så jeg MÅ rekke den timenOiisnart i mål joo
Haha frisøren ja, dit burde jeg dra snart![]()
Noenlunde samme som Bhg her daSfo har planlegging ja.
Her har de de tre siste dagene før skolestart. Også lurer jeg på om det ikke ofte er en sånn rett etter juleferien. Og muligens en inneklemt fredag i mai. Ikke helt sikker
En del i dag jaNettop![]()
Planer for dagen?
Håper du får en overraskende fin og våken dagEkstra jobbing i dag, å sp jeg som er så trøtt da
Au auGod morgen jenter
Første dag i ferien, eldste har planleggingsdag på SFO og jeg skal rotfylle en tann![]()
En god dusj også gå en tur kan også hjelpeVeldigfår nok ty til noen allergipiller idag
noen som ikke gjør meg så søvnig
![]()
Levert her også,,og jeg skulle gjerne sovet litt, men det har jeg ikke tid til i dag..God morgen!
Nå er gullet levert i Bhg, så jeg sover litt til jeg![]()
God morgenGod morgen!
Nå er gullet levert i Bhg, så jeg sover litt til jeg![]()
Huff da! Kjedelig om du i utgangspunktet liker hunder?Ugg! Tror jeg er allergisk mot hundervar hos venninnen min i går, lekte med hunden hennes, idag våkna jeg opp med røde øyne som klør som ett Helvete
![]()
Kjedelig med sånne dager.Levert her også,,og jeg skulle gjerne sovet litt, men det har jeg ikke tid til i dag..
Ja må prøve på det en gang. Akkurat nå ser vi Homeland og Orange is the new black så må bli ferdig med de førstAnbefales altså. Vi syns det er bra![]()
TakkGod morgenSov godt da
![]()
Jeg håper du snart kan slappe av littEn del i dag ja
Jm, frisør og fødselsforberedende kurs.
Enn du?
God morgenGod morgen jenter
Første dag i ferien, eldste har planleggingsdag på SFO og jeg skal rotfylle en tann![]()