Bekkenet er greit, jeg er flink til å holde det i sjakkKjipt med kynnere... hvordan er bekkenet.. ikke bare bare ha en til alene helt på slutten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bekkenet er greit, jeg er flink til å holde det i sjakkKjipt med kynnere... hvordan er bekkenet.. ikke bare bare ha en til alene helt på slutten
Må vel bare gå å finne nåla daGleder meg![]()
Tror ikke jeg kommer til å ønske meg sykkel med det første på grunn av alle bakkene herSatse på at det kommer som premie en gang også da![]()
![]()
Har ikke mye tid til det til ukenMå hvile nå![]()
Ingen som helst ?Jeg tar ingen![]()
Hihi, hun kommer når hun er klar. Uansett ikke lenge igjenIkke i det hele tatt![]()
Jeg ønsker at hun kommer i morgen mens deler av meg mener hun bare kan være der så jeg kan forberede meg på å ha to.
Skravler for det meste og strikker litt innimellomHva gjør dere i kveld??
1 time her og vi har bare vært hjemme..Ja.. I dag sovnet småen over 2 timer etter egentlig leggetid..
Prøver å ikke sovne altfor tidlig samt ser på tvHva gjør dere i kveld??
Er god trening det daTror ikke jeg kommer til å ønske meg sykkel med det første på grunn av alle bakkene her
Så jeg gleder megAha, da skjønner jeg![]()
Skulle strikke. Men skravlerHva gjør dere i kveld??
Har blitt skikkelig pyseIngen som helst ?hvorfor ikke ?
Ikke med de bakkene her.Er god trening det da![]()
Neida, det går nok fort uansettHihi, hun kommer når hun er klar. Uansett ikke lenge igjen![]()
Det forstår jegSå jeg gleder meg![]()
Det samme som meg med andre ordSkulle strikke. Men skravler![]()
Såpass ja, var da voldsomt til bakker da.Ikke med de bakkene her.
Har sett mange godt trente som triller her.
De er veldig bratte
Dere er jo så godt selskapDet samme som meg med andre ord![]()