Heia heiaJa,,det skal det![]()
Jeg håper det ikke er lenge til jeg kan fortelle dere detder får heie henne ut
![]()
Har du noen følelse på når hun kommer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heia heiaJa,,det skal det![]()
Jeg håper det ikke er lenge til jeg kan fortelle dere detder får heie henne ut
![]()
Har fått litt dilla, kommer nok til å roe seg ned etter hvert.Til å strikke, det går virkelig unna
Ja, det blir nok det. Godt å komme hjem til rutineneTusen takkja var det
kjekt på ferie men alltid godt å komme hjem
merker det spesielt på småen. Hele døgnrytmen hans blir jo påvirket av en tur
Men lillesøsteren min ringte henne og spurte om hun ville reist på det, og fortsatt ble hun overrasket når hun leste artistene for kvelden og så billetteneDet hadde jeg også blitt veldig glad for![]()
Jeg har heller ikke sykkel...Kunne tenkt meg alt jeg også
Sykkelvogna ble avskrevet med en gang, ingen sjanse til å nå opp dit.
Så bra det daHelt enig
Og det synes hun også! Så hun renner ikke ned døra her![]()
Kjipt med kynnere... hvordan er bekkenet.. ikke bare bare ha en til alene helt på sluttenJeg er sliten etter helgen, og sliten etter masse kynnere men ved godt mot![]()
Hehe ja og det jeg forbinder med barnebursdagAlltid populært![]()
Så triveligJepp, de er så glade når vi kommer på besøk![]()
Ja det var sant. Kanskje den vannleken?
Var det det var vet duJa det var sant. Kanskje den vannleken?
Må hvile nåJeg er sliten etter helgen, og sliten etter masse kynnere men ved godt mot![]()
Virkelig braEr en ped.leder i hennes avdeling som er utrolig flink og vet nøyaktig hva barn med utfordringer har krav på og hvordan hun kan få det gjennom
Kan ta bilde når jeg har fått sydd den sammen.. ble lei av buksa jeg strikker på, så måtte ha noe kjapt å gjøreSå bravi må få se?!
Ja.. I dag sovnet småen over 2 timer etter egentlig leggetid..Ja, det blir nok det. Godt å komme hjem til rutinene![]()
De slutter vek ofte å vokse på ungdomsskolen hvertfall jentenrHer er også frøkena høy i forhold til alder, men mange høye å slekte på... spent på hva hun blir tilslutt. Var selv 164,5cm i 6.klassen
Drar båten kommer han hjemBlir han borte lenge igjen da?
Ikke i det hele tattNei, er vel ikke noe helt nytt i at jeg styrer og ordner![]()
Dere får jage henne utGleder meg til å høre![]()
Satse på at det kommer som premie en gang også daJeg har heller ikke sykkel...
Ja det er behageligSå bra det da![]()