Stor gutt jaHan blir 8 neste uke
Stor gutt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stor gutt jaHan blir 8 neste uke
Stor gutt![]()
Ja og vi har slitt så lenge med søvnen hans i tillegg.. er ekstra spent når lillebror kommer om en måneds tid hvordan det skal gå da
Han må være veldig høy for alderen.Han blir 8 neste uke
Stor gutt![]()
Høres fornuftig utNå gikk jeg i husmor streik.
Sendte mannen ut på kjøkkenet for å ta ut av og sette inn i oppvaskmaskinen mens jeg selv tok et glass vin
Her tror jeg mini også har sovnet. Tørr ikke gå inn å se helt endaDet ser ut til å ha gått bra, så da lister jeg meg snart ut og ser til de andre før jeg håper å installere meg i sofaen med pc og strikketøy
Store planer om det.Kos deg med vinen
Hehe..Jeg støtter streiken 100%
Kos deg!
Det har jeg sett en episode avStore planer om det.
Og sesongslutt av "Once up on a time"
Mener han er rundt 138 cm høyStor gutt ja
Så syns for degDet har jeg sett en episode av
Eldsten er 142Mener han er rundt 138 cm høy![]()
Ja han har en uvane der at sovner han senere enn vanlig så våkner han ditto tidligere også. Så ikke sjans i havet om jeg legger han senere en gang i blant med mindre det snur. Han er ett skikkelig vanedyr også så er vi litt sene med å få han i seng bruker han evinnelig lang tid med å sovne slik at han blir overtrøtt, sovner senere enn han burde og ikke sjans for at han sover ditto lenger neste morgen:-(. Skulle ønske at han var slik at sovnet han 1 time senere enn vanlig så sov han 1 time lenger neste morgen også. Men ikke funket til nå ihvertfall:-/Våkner han tidligere om han sovner sent?
Omtrent som min daMener han er rundt 138 cm høy![]()
Han er rundt 138 cm og en av de høyeste i klassenHan må være veldig høy for alderen.
Min eldste er blant de høyeste i klassen og han er 9
Han er 08 modell?Eldsten er 142![]()
Trøtt idag?Kb på vei i seng, tenker å følge etter snart
He he likte den ikke da jeg så denSå syns for deg
Jeg liker den, dog ikke alle episoder er like gode
Det er jo godt etter en lang dagSlapper av på sofaen
Vondt i hodetTrøtt idag?![]()