Juni - skravletråden

Ja og vi har slitt så lenge med søvnen hans i tillegg.. er ekstra spent når lillebror kommer om en måneds tid hvordan det skal gå da

Vi har slitt mye med søvnen til storesøster, våknet utallige ganger om natten og vanskelig å legge på kvelden.
Men det ble faktisk bedring på søvnen hennes etter at lillebror ble født. De sover på samme rom sammen med oss og jeg tror de beroliger hverandre om natten :)

Det ser ut til å ha gått bra, så da lister jeg meg snart ut og ser til de andre før jeg håper å installere meg i sofaen med pc og strikketøy
Her tror jeg mini også har sovnet. Tørr ikke gå inn å se helt enda :) har funnet frem strikkingen her også... snart ferdig. Spent på om jeg har nok garn :O

Våkner han tidligere om han sovner sent?
Ja han har en uvane der at sovner han senere enn vanlig så våkner han ditto tidligere også. Så ikke sjans i havet om jeg legger han senere en gang i blant med mindre det snur. Han er ett skikkelig vanedyr også så er vi litt sene med å få han i seng bruker han evinnelig lang tid med å sovne slik at han blir overtrøtt, sovner senere enn han burde og ikke sjans for at han sover ditto lenger neste morgen:-(. Skulle ønske at han var slik at sovnet han 1 time senere enn vanlig så sov han 1 time lenger neste morgen også. Men ikke funket til nå ihvertfall:-/

Back
Topp