Da har du passert dagsmålet. HurraYey 77.800 nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har du passert dagsmålet. HurraYey 77.800 nå
Ha en fortsatt fin helg du ogsåBare raskt innom før jeg finner sengen
Håper alle har en fin helg![]()
God natt til deg ogsåGod natt alle sammen![]()
Den skal jeg også finne nå. Håper du får sovet i nattVar godt å finne senga
Gøy det ogHan har bare likt playmo![]()
Årh, det er jo typisk da! Får håpe de begge sover hele nattenBle ikke så rolig å stille som jeg håpet. Først våknet mini.. da hun endelig sovnet våknet hun andre og begynte å skrike så mini våknet igjen... så da var de begge oppe.. tok en stund før de begge sov igjen.. men nå sover de begge![]()
Kommet hjem av festligheter og lager meg nattmatOi,det var tidlig. Håper du får ei god natt![]()
Det er jo alltid avsluttende sak, men man følger livet til hovedkarakterene som ett sideplott.Ja var det jeg tenkte at de hadde en sammenheng.Jeg spurte hun på Ark om det var en sammenheng med bøkene og om det var lurt å starte på nr 1 og fortsette på 2, 3 osv. Hun sa at det ikke var noe sånn sammenheng med dem, og at jeg trengte ikke å lese fra starten for det hadde ikke hun gjort osv.. Syns det var dårlig å få så den info om de bøkene. Tenk hvis jeg hadde hørt på henne å bare begynt på en av bøkene hans og ikke starten, hadde jo vært lite vits i det..
He he ja ikke santBra vi vet bedre![]()
Hvorfor så lenge til?Min tur om ca 50 min..
Hentet 4 pakker jegMen det er jo litt nyttig. Har hentet pakke jeg også i dag... myggnettingen og litt små stasj som jeg bestilte kom i dag
UFF daBle mye styr med jentene så hadde hendene fulle :/
Njaaaa... tar jo noen timer å gå igjennom ikea også![]()
Tok litt barnekatuseller med småenTok du no karuseller da?
Ja det er detGodt med venninnetid
Varmt på rommet..Huff da,,hvorfor ikke![]()