Fikk ikke sett mer enn 2Mange episoder fikk du sett i dag?
Skal sies at jeg måtte starte med andre episoden på nytt etter en del avbrytelser
Så alle sesongene i fjor mens jeg gikk gravid, da var tissepausene den eneste avbrytelsen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk ikke sett mer enn 2Mange episoder fikk du sett i dag?
Haha ha ja men da er det greitLegger igjen våpen og jegerprøven på bondelandet![]()
Våknet avto svære mygg på rommet jegJeg også. Sov godt![]()
Nærmer meg litt for raskt 100.000 innleggWooooow![]()
![]()
Får håpe du sover nå da, det gjør ikke jeg..Sov godt... Jeg får på død og liv ikke sove...
Hvorfor sover ikke du da.Sover enda ikke... blir snart sprø.. blitt lyst ute også!
Veldig godt forhold til din mor?Nettopp funnet sofa etter en tur hos mamma![]()
Har ikke detHar en av dere familie der?
Ja eller ikke derfor jeg og småen er der. Svigermor har bursdag og resten er samlet så vi måtte ogSå det er derfor dere er på tur?![]()
Ja veldig.. Men er jo ingenting jeg kan gjøre..Æsj, sånt er irriterende!![]()
God morgenSov godt
Ja, da var det på tide å legge seg. Fått sovet litt i natt?Når man sitter og aner fred og ingen fare.
Brått glir armen og hodet ditt er på full fart mot hjørnet på bordet.
Mannen er rask og stopper det fra å treffe.
Årsak: Du sovnet litt.
Er det da på tide å legge seg?
Den er så godJeg har også det
Håper du slipper det nå.Ja.. jeg ble satt i gang 4 dager over sist..
Håper du fikk litt søvn da? :/Får håpe du sover nå da, det gjør ikke jeg..
Håper du har fått sove litt nå!Sover enda ikke... blir snart sprø.. blitt lyst ute også!
Har ingen planer for dagenGod morgen! I dag prøver vi på noe nytt: stå opp når baby våkner selvom klokka er 06:30.
Hva er planene for dagen?
God morgenGod morgen! I dag prøver vi på noe nytt: stå opp når baby våkner selvom klokka er 06:30.
Hva er planene for dagen?