Ja det tror jeg påJa veldig. Var jo så mange gode, men hjelper lite når jeg spyr etter 2 super
Har med vannmelonsmak jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det tror jeg påJa veldig. Var jo så mange gode, men hjelper lite når jeg spyr etter 2 super
Det skjønner jeg godtNope, orker ikke magevondt :/
Ååå den sp digg ut
Det synes jeg også. Hadde en ganske lik for noen år siden og den ble brukt opp for å si det slikÅåå den sp digg ut
Den er absolutt bestJa det tror jeg på
Har med vannmelonsmak jeg
Jeg har lignende fra pulz , men trenger flere..Det synes jeg også. Hadde en ganske lik for noen år siden og den ble brukt opp for å si det slik![]()
Aldri smakt breeze med den smaken men en annen ,hååper den smaker det sammeDen er absolutt best![]()
Var fra pulz jeg hadde også. Vet du om noen som fortsatt selger?Jeg har lignende fra pulz , men trenger flere..
Mener det var breeze sin jeg prøvde.. var god. Håper på litt bedre vær i morgen... må rydde spiker av plenenAldri smakt breeze med den smaken men en annen ,hååper den smaker det samme
Stylepit selger fortsattVar fra pulz jeg hadde også. Vet du om noen som fortsatt selger?
Å for en kjip jobbMener det var breeze sin jeg prøvde.. var god. Håper på litt bedre vær i morgen... må rydde spiker av plenen
Jeg må sjekkeStylepit selger fortsatt
Ja, men må gjøres om vi skal klippe plenen og ungene skal leke i hagen... skulle hatt en magnetÅ for en kjip jobb
Det så virkelig godt ut!
He he ja det hadde vrt noeJa, men må gjøres om vi skal klippe plenen og ungene skal leke i hagen... skulle hatt en magnet![]()
Jeg prøver på de fra boozt jegJeg må sjekke![]()
Jeg fant buksa mi på stylepit jegJeg prøver på de fra boozt jeg
Fra pulz?Jeg fant buksa mi på stylepit jeg![]()
Jepp, den fra pulzFra pulz?
De er litt dyrere sp derfor jeg prøver de andre