Ja, det var det jeg tenkte å prøve på også. Fant frem strikketøyet. To boblerader igjen før jeg må ha hjelpBlir vel kveld rundt 23
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det var det jeg tenkte å prøve på også. Fant frem strikketøyet. To boblerader igjen før jeg må ha hjelpBlir vel kveld rundt 23
Håper alle barna sover godt i natt slik at dere får litt søvnDa er jeg i seng og venter på mannen
Ja, sambo reiser til noen kompiser i Lillestrøm så vi er helt alene i helgenJa, ikke så halvggæærnt det. Dere skulle ha huset for dere selv?
Håper de dagene går fort!Han er ganske sliten han også.
U har vært en del våken på natten og det har han tatt.
4 arbeidsdager til ferie
vaskes utvendig før malingUff, det er dritt jobb, men det må jo gjøres det også![]()
God natt og sov godtDa er jeg i seng og venter på mannen
Det er sikkert koseligJa, sambo reiser til noen kompiser i Lillestrøm så vi er helt alene i helgenTenker litt på om vi skal ta oss en tur til byen eller kjøpesenteret å kose oss i morgen i hvertfall
![]()
Er ikke god på detDu får ta det litt med ro!
Kan nok det jaDe kan fort finne på det ja.
Ble det etterpåVar det vondt?
Jeg orket ikke se mer nå.Kan nok det ja
Har du lagt deg?Jeg orket ikke se mer nå.
JeppHar du lagt deg?
Åja, håper de på jobben din tar vare på degJa på jobben.
Vi har to stk ute i selvvalget hele tiden og en som sitter i kassa for pleier å være en del kunder innom![]()
Skal dere male selv eller er det noen som skal gjøre det for dere?vaskes utvendig før maling
Ja,skal prøve å ha litt ferre planer i morgenHender det blir sånn noen dager
Hun er snart 14 mndDet er sikkert koselighvor gammelt er barnet?
Tar vare på deg selv nå daBle det etterpå
Har skjønt dette men du må lytte til kroppen, finne ut hvor mye du kan gjøreEr ikke god på det
Krysser fingre for det.Åja, håper de på jobben din tar vare på deg![]()