Ååh skjønnerFir å få meg jobb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh skjønnerFir å få meg jobb
Hvor skal de på campingturer?På tide å begynne å vaske klær og tenke på hva vi skal sende med ungene som skal på campingtur i morgen.
Sovepose.
Tannkost og tannkrem
Medisiner og vitaminer og kremer.
Rent undertøy, og litt ekstra.
Klær til usikkert vær, og litt ekstra.
(dersom været blir brukbart får de sånne skumgummirør som er "vannkanoner" i sommergave, så litt ekstra for de blir i så fall ekstra våte. Men uansett blir man fort "Oi da, våt" på campingtur)
Det var skikkelig fintFørste boken til Gustav og Berta
Svigermor elsker at jeg liker retro stil og melker det![]()
Nei var ikke det men man må ha jobbVar det gjennom jobb?
Neida bare ligg duNei, nå må jeg vel stå opp.
hater å søke..Ååh skjønner
Samme som jeg har ogsåHar selv iphone SE i rosegull![]()
Var trøtt hun daOg så ble det stille.
Lillesøster startet dagen altfor tidlig, så nå var hun overmoden for å trille tur og sove. Ammes før jeg spiste ville hun ikke, så jeg satte henne i stolen og laget meg frokost.
Der har hun sittet og laget en del lyd, vi har "snakket sammen" mens jeg spiste.
Men brått var det stille... Hun sover
Ettet planen Måndalen.Hvor skal de på campingturer?
God morgenGod natt![]()
Takk.mgod morgenSov godt![]()
Ikke så rart, hun startet dagen for tre timer siden.Var trøtt hun da
God morgenGod morgen![]()
Haha ja da er det ikke så enkeltFordi min kjære mamma dukket opp og hun var så skravlesyk![]()
Var detHøres ut som en artig dag for ham![]()
Jobbe, kjøpe bryllupsgave, hente pakke, hente stellebord og en tripp trapp stol kjøpt på Finn, lever strikkesett jeg har laget, lage middag, være med snuppa for mannen skal trene, å så får jeg se om det blir litt tidHva skal du idag da?
Hvor tidlig da?God morgen
Eller for meg er det vell heller formiddag nå så tidlig som Lille2014 alltid våkner hehe