Juni - skravletråden

På tide å begynne å vaske klær og tenke på hva vi skal sende med ungene som skal på campingtur i morgen.

Sovepose.
Tannkost og tannkrem
Medisiner og vitaminer og kremer.
Rent undertøy, og litt ekstra.
Klær til usikkert vær, og litt ekstra.

(dersom været blir brukbart får de sånne skumgummirør som er "vannkanoner" i sommergave, så litt ekstra for de blir i så fall ekstra våte. Men uansett blir man fort "Oi da, våt" på campingtur)
Hvor skal de på campingturer?

Og så ble det stille.

Lillesøster startet dagen altfor tidlig, så nå var hun overmoden for å trille tur og sove. Ammes før jeg spiste ville hun ikke, så jeg satte henne i stolen og laget meg frokost.
Der har hun sittet og laget en del lyd, vi har "snakket sammen" mens jeg spiste.

Men brått var det stille... Hun sover

Og så ble det stille.

Lillesøster startet dagen altfor tidlig, så nå var hun overmoden for å trille tur og sove. Ammes før jeg spiste ville hun ikke, så jeg satte henne i stolen og laget meg frokost.
Der har hun sittet og laget en del lyd, vi har "snakket sammen" mens jeg spiste.

Men brått var det stille... Hun sover
Var trøtt hun da

Hvor skal de på campingturer?
Ettet planen Måndalen.
Men vi får se, avhengiger av været.

Mamma og pappa har campingvogn og planen er å ta dem med på en campingplass, men er været for ille blir de på den campingplassen hvor vogna står, der har de hytte/spikertelt i tillegg, ut på tur er det jo bare et telt de fester på vogna. De har nemlig med seg fire unger fra 4 til nesten 8 så trangt kan det bli...

Åååå digger camping :p
Har ikke vogn selv, men har fått lånt flere ganger. Er noe eget, og reise fra camping til camping og møte mange forskjellige flotte mennesker :)
Og til og med maten smaker bedre på tur :p

Back
Topp