Den var opptattDu får hoppe i dusjen å varme deg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var opptattDu får hoppe i dusjen å varme deg![]()
Ja, om ikke blodprosenten går opp så blir det en mulighet. Mest for at jeg er så sliten. Jeg er vist grå og gjennomsiktig sier folk.Uff. Leste noe om mulig igangsettelse om to uker.
Knne ventet til i morgen daai ai, men var gjerne på tide?
Huff! Da skjønner jeg du lengter etter ferie. Kanskje dere kan få barnevakt en helg? Så du får henta deg inn litt?
Det stemmerEnkelt og godt![]()
Tapte 6-5Hvordan gikk det?![]()
Håper på bedre dager nå ♡Håper det går bra med deg![]()
Lav blodprosent, så jeg har fått litt jern, igjenHva skjer ?
Ja det er ikke liker lett bestandig. Ikke alle naboer er så snilleTja, kommer veldig naturlig.
Jeg hadde ingen planer, hun er gravid og er et stykke å gå samt verre om hun skulle finne noe![]()
UFF da,så kjiptOg da er U oppe igjen![]()
På jobb ?Skriver søknad
Han ville ikke spise, drikke eller sove, og har nesten ikke gjort det de siste 2-3 dagene.Hvorfor måtte dere på legevakten?
Ser den... håper han sovner fort igjenVondt i munnen og hans døgnrytme tror jeg ble litt tullete etter i går
Det gjør jeg også. Holder fortsatt på med legging.. Ingenting er som det skall om dagenKjenner til det ja. Det er slitsomt. Håper dere får sove mer i natt![]()
God natt og sov godrTakk, endelig ferdig og det merkes i beina!
Bare en kort tur på butikken så kan jeg legge meg![]()
Jo skall jakkeHadde du på ikke regnklær?![]()
Takk for tips! Høres helt nydelig utVi hadde to varianter i dag.
Poteter (sånne med tynt skal) vasket og delt i to, smurt med smør på "innsiden" og grillet.
Og den andre var skrelt og delt i små biter og med stekt en grillet, i alufolie sammen med gulrot (og smør eller olje, jeg vet ikke)
Sistnevnte variant liker jeg veldig godt å ha en god del pepper på, men dette var mest til ungene så det var mildt krydret. Egentlig liker jeg pepper på poteter, eller alt egentlig, uansett hvordan tilberednignen er da.
Du må h gjort det nåJeg tipper du ønsker at jeg skal si ja![]()
Aahh.. da må du stille deg i køDen var opptatt
Kjipern. Også våt og kald i tillegg.Tapte 6-5