Fr pumpe daNei vekker ikke en sovende baby![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fr pumpe daNei vekker ikke en sovende baby![]()
Da blir det litt feil jaHan sovnet 2 timer før vanlig leggetid i kveld så kom litt ut av rytmen![]()
Tja, ikke gøy at han er borteSå gøy da![]()
Joda først fly til Danmark så til Sverige på fredag og søndag fra Sverige til Oslo og så hjem så blir kort tid og mellomlandingerHvorfor det?
Kjøpt på Jevnaker til 600 på tilbudTok bare et random innlegg.
Så du la ut bilde av en sånn stol, "hengestol". Aner ikke hva det heter.
Hvor er den kjøpt og pris?![]()
God natt snuppa mi og sove godtJa, går nå... eller nei... nåGod natt snuppa mi og masse lykke til i natt evt
Vi snakkes i morgen <3
Deili at mannen varter deg opp![]()
Vil ikke spise, vil ikke drikke, vil ikke sove, vil ikke ha smokken.Hva skjer?![]()
I dag har vi faktisk hatt pent værMasse deilig sol hos dere også?
Gikk det bra på kurs?God kveldher har jg nettopp kommer hjem
![]()
Huff stakkars litenVil ikke spise, vil ikke drikke, vil ikke sove, vil ikke ha smokken.
Virker som om han har veldig vondt i hals eller munn
Blir vel så jeg må gjøre detFr pumpe da
Gjør sikkert detDet var en ordrebekreftelse, men håper det går bra likevel![]()
Tviler jeg sterkt påPlutselig så er det denne mnd
Men litt godt ogsåDa blir det litt feil ja![]()
Var helt greit den teoretiske delen har jeg nylig hatt. Den praktiske i basseng var greit men syntes det var vanskelig og ekkelt å skulle dra opp 80 kg dukke fra bunnen av etter at jeg svelget vann første gangenVar det ett bra kurs?
Litt fra dag til dag. Men sjefen setter oss opp på mest mulig faste ruter for brukerne og kvaliteten i pleienMen er det mange forskjellige du er innom eller de samme?
Klarer ikke sove med detteDa ligger du som du føler bestprøv å få deg litt søvn i tillfellet ting setter igang for fult
JaVar det greit?
Lykke til hos legenVil ikke spise, vil ikke drikke, vil ikke sove, vil ikke ha smokken.
Virker som om han har veldig vondt i hals eller munn
Vært på kurs i livredning i vann. Du har gjort da?Hva har du gjort da?![]()