M
Millli
Guest
Må klappe meg selv på skuldra etter den dagen her. En gutt med trass, en baby med økedøgn, bil som ikke starter (den står nå i barnehagen) og mannen er på jobb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Epilepsi anfallSå tristhva skjedde?
Foreløpig enkel, men er usikker på avslutninga. Får be om hjelp når jeg kommer ditDen vil jeg og lage![]()
God bedring til lilleLille har feber, men er blid som en solsnakker og ler. Utrolig selv om feberen er høy
![]()
Tar vel ikke mange dagene før du har nytt?Når må jeg bare leve litt på kredittkort til det nye kommer, men det er ikke noe problem
Ja er detSå trist :,)
Ja han var jo så ungÅ nei så trist å høre![]()
Jajeg leserPlutselig forsvant alle liksom?!![]()
Stod at det kunne ta opp til 1 ukeTar vel ikke mange dagene før du har nytt?
Jeg vil også strikkeJepp
Offisielt igang med andre halvdel.![]()
Godt det er flere av ossJeg også.
Jeg er sånn tidvis leser.Liker å lese![]()
Ja. Vi har og et. Til nødstilfellerEr til slike situasjoner jeg har kredittkort, bruker det sjeldent ellers
Er vel bare å begynne detJeg vil også strikke
Bare å spørreForeløpig enkel, men er usikker på avslutninga. Får be om hjelp når jeg kommer dit
Såppas ja. Mannen i huset mistet kortet en gang. Fikk det tilbake på butikken. Det lå der i en uke før han hadde savnet detStod at det kunne ta opp til 1 uke
Aha, hva jeg ikke lærerFordi de har nedsatt følelse i beina og kan fort file for mye, få infeksjon osv, de får også fortere infeksjon og verre å bli kvitt så er begrenset hvilke fot produkter som er anbefalt. De skal jo helst regelmessig gå til fotterapeut.
For ei tøff bukseSiden alle dere andre viser frem det dere lager så kan vel jeg også
![]()