Gleder meg til å se det ferdige resultatet.Samme som i går... minsten buksa... blir jo aldri ferdig![]()
Jeg holder fremdeles på med buksen til U, men har begynt å tegne på mønsteret til genseren til eldsten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gleder meg til å se det ferdige resultatet.Samme som i går... minsten buksa... blir jo aldri ferdig![]()
Går jo ikke an å skravle på dagtidDu må skravle mer på dagtid når jeg har mulighet![]()
Hva ser dere på i dag?Det er det![]()
Så flink du er som tegner mønster selvGleder meg til å se det ferdige resultatet.
Jeg holder fremdeles på med buksen til U, men har begynt å tegne på mønsteret til genseren til eldsten
Vil gjerne ha en avstand til 21. plass på 4-500 innlegg før 25. da jeg ikke kommer til å skravle så mye fra 25. og ut månedenBra det da![]()
Ja absoluttIkke sant. Få unnagjort ting )
Mere google det gutten har lyst på, tegne ca det jeg finner som andre har strikket og avpasse maskeantallet slik at det stemmer.Så flink du er som tegner mønster selv![]()
Takk, satser på at jeg får en fin natt når jeg finner sengaTakkdu og
Hehe ja må bli ferdig med barn førstBlir vel noen år til
Men greit det, liker jo heldigvis å bakeHehe ja
Er så mye annet som må gjøres da
Den heter walt before mickeyHva ser dere på i dag?
Ikke helt tilstede men delvis og det er bra nokIkke santnår formen er tilstede så
![]()
Da får vi skravle påVil gjerne ha en avstand til 21. plass på 4-500 innlegg før 25. da jeg ikke kommer til å skravle så mye fra 25. og ut måneden
Men du kan sikkert skryte oftere enn megMer enn jeg selv kan skryte av i dag
Man gjør det)Ja absolutt![]()
Også føler man at man har gjort så mye og er så fornøyd etterpå![]()
Joda. Eneste gangen jeg greier å holde følge her inneGår jo ikke an å skravle på dagtid![]()
Det er braIkke helt tilstede men delvis og det er bra nok![]()
Den er rundt 150 tror jeg.Da får vi skravle påhvor stor er avstanden nå?
Jammen du skjønner det at på dagtid er det noen som hiver ganske mange penger etter meg for at jeg skal være et helt annet sted enn her...Joda. Eneste gangen jeg greier å holde følge her inne![]()