hurra snart kan vi få skjult forum her... ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
haha aner ikke om jeg har energi til det...Stemmer for at turteldue skal få bli ansvarlig for forumet om hun vil det selv![]()
Det er et "ekstra" forum her inne som kun et par utvalgte får tilgang til... ;-)
de generelle reglene for hvert enkelt medlem:Skjønner! Hva skal til for å bli med der da? Et visst antall innlegg eller noe slikt?![]()
Skjønner dethaha aner ikke om jeg har energi til det...
de generelle reglene for hvert enkelt medlem:
Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)
Det går raskere enn du tror ;-) oppretter du dagbok så går set ennå raskere ;-)Takk for svar! Da har jeg en liten vei å gå før jeg evt kan det selv.![]()
Det går raskere enn du tror ;-) oppretter du dagbok så går set ennå raskere ;-)
Men det kommer vel.Den mnd går plutselig fort ;-) bare Finn dager du teller ned til. Feks ferien. Eller noe i dem dur... Jeg teller ned til flere datoer. Bla tul, legetime, siste dag på jobb. To datoer i ferien, og første dag i ny jobb... ;-) uke 12 kommer en gang innimellom dette ;-)Takk for tips! Er vel heller at man må ha vært medlem i en måned som er problemet.Men det kommer vel.
Enig.Hvorfor ha skjult forum? Man kan jo være anonym hvis man vil likevel.