Januar 2017 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei jenter!!

Januar 2017 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

  • Du må ha laget deg et nick
Se her hvordan du lager ett eget nick
  • Du må stå oppført på terminlisten
Terminlisten til gruppen finner du her
  • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.Du sjekker lett dette ved å klikke deg inn på profilen din, så "se alle innlegg" og deretter telle hvor mange du har i denne gruppen. ikke send forespørsel til tilgangsansvarlig før du VET at du har over 50 innlegg)

  • Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.

  • Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.

Det er de som er en del av den skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
- Send pm til Tilgangsansvarlig! VIKTIG: Send pm, ikke be om tilgang i denne tråden!


Tilgangsansvarlig for denne gruppen er Lille_Spire2017<3 og Gutt2015Lille2017


Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt :)En godkjenning kan ta fra 1-3 dager!
 
Last edited:
Hvordan sender man pm?

Klikk på navnet til en bruker, da får du opp et vindu hvor du kan trykke på "start en samtale". Det er private meldinger. Oppe i hovedinnlegget i denne tråden har Tamara linket til begge de to som er tilgangsansvarlig, men jeg ser ikke noen måte å starte samtale rett fra profilsiden på, irriterende. Man kan skrive på siden til folk da, vet ikke om det er innenfor mtp tilgang på grupper?

Alternativt kan du gå inn der det står innboks øverst til høyre, ved siden av varslene dine, start en ny samtale og skriv inn navnet på den du vil sende til. Hvis du er på appen finner du samtalene dine under der hvor du velger forum osv, liksom i menyen. :)
 
Det går ikke å sende PM når man klikker på navnene over, man kommer bare til en vegg hvor man kan skrive der, men virker ikke som dem ser det? Jeg har hvertfall ikke fått tilgang...
 
Det går ikke å sende PM når man klikker på navnene over, man kommer bare til en vegg hvor man kan skrive der, men virker ikke som dem ser det? Jeg har hvertfall ikke fått tilgang...
Du må bare finne et innlegg personene har skrevet her inne, så funker det hvis du trykker på navnet. funker ikke med linkene tamara har limt inn i innlegget sitt over.
 
Du må bare finne et innlegg personene har skrevet her inne, så funker det hvis du trykker på navnet. funker ikke med linkene tamara har limt inn i innlegget sitt over.
I know, jeg gjorde det, men det er jo ganske kronglete da, om 150 pers må gjøre det på den måten :/
 
Hei. Bare en liten oppfordringer fra meg. Jeg klarer ikke å holde oversikt over hvem som ønsker tilgang til skjult forum dersom dere skriver på veggen på profil siden min. Så her kommer jeg ikke til å lete om det er noen som ønsker tilgang (jeg får ikke beskjed om det er noen som har skrevet der heller)

Men hvis dere trykker på fanen som heter inbox (øverst på siden) så er det en ny knapp ved siden av profilbildet hvor det står "start en ny samtale" trykk på denne også legger dere til deltakerne dere ønsker å ha med i samtalen ( I detter tilfellet er det meg og Gutt2015Lille2017 som bør være deltakere)

Håper dette hjelper dere litt :)
 
Hvor lang tid skal det få før man får tilgang? Fikk beskjed om at den skal være øverst. Men er ikke det hos meg..
 
Jeg har skrevet på inbox med hun ene (hvor jeg først skrev jeg ville bli med og hun skrev jeg snart ville få tilgang). Men fikk til svar at det kan ta 1-3 dager. Nå har det tatt mellom 1-2 uker.. Så får jeg ikke mer svar om hvorfor...
 
Jeg har skrevet på inbox med hun ene (hvor jeg først skrev jeg ville bli med og hun skrev jeg snart ville få tilgang). Men fikk til svar at det kan ta 1-3 dager. Nå har det tatt mellom 1-2 uker.. Så får jeg ikke mer svar om hvorfor...
Det samme har skjedd meg.. Har gått mer enn 1- 3 dager. Kanskje det er fordi vi ikke følger alle kriterier? Jeg vet ikke...
 
Hei. Fikk melding av TGA om at jeg kom til å få tilgang i løpet av 1-3 dager, det var 5. juni. Nå begynner jeg å bli litt utålmodig :p Kanskje det har skjedd en feil et sted?
 
Det hjelper må mobil og velge at bort januar 2017 for så og finne den på nytt og trykke abonner en gang til. Var sånn jeg finne den opp :)
 
Måtte faktisk avinstallere og installere hele BV-forum appen, så fikk jeg opp skjult forum også på mobil og nettbrett :)
 
Back
Topp