Juni - skravletråden

Bedrer seg forhåpentligvis neste helg, da mannen ikke trenger å.jobbe overtid:)

Nei, det er lite.. jeg mistet over 2 liter blod ved fødselen (er jo bløder) sist og nå er det kun 3,5 uke til termin :/

Høres ikke bra ut med de kynnere også:(
Godt det da, kan ikke la altfor mye skje nå som du er høygravid :o

Satser på at de står tidlig klar med blod om du mister mye denne gangen også, noe som jo er ganske sannsynlig dessverre :( og gjør alt de kan for å få blodverdien opp etter fødsel siden den tydeligvis ikke vil opp før :(

nå håper jeg på en god natt med søvn :) i morgen er det kun avslapping som gjelder! skal bare ligge å ikke gjøre noen ting og sove i morgen jeg :)

ja det er over en time kjøring med bil :o så koselig :D om du vet hvor ormåsen er henn så er det ikke langt der i fra :)
jeg fikk kjeft av mannen fordi jeg tok på meg alt for mye arbeid og fortalte han ikke hvordan formen var først :p da hadde han jo bare stoppet meg... jeg vasket delevis kjøkken, bad, ryddet ut av hylla som skulle på soverommet og puttet klær inn igjen :) det ble jo bra!

jepp håper at det ikke er så lang ventetid for oppkjøring når den delen kommer :)
Ja det er et stykke til Ormåsen:p vet hvor det er men ikke vært der :p ;) (la deg til btw :) )
Ja pass på deg selv kjære deg❤️ Skjønner at han må si ifra, og han blir sikkert litt redd for deg også... Men du har jo virkelig vært effektiv :) ;) Får prøve å sove litt nå da :) Det skal jeg ;)

Krysser fingrene for at det går fort frem :)
God natt snuppa mi:) ❤️

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1465770197.318861.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1465770197.318861.jpg
    87,1 KB · Visninger: 7
Må le av lille snuppa mi samtidig som jeg føler at det må være et instinkt for jenter å ikke gå på do alene ;)
Når hun skal bæsje sier hun at jeg må komme å sitte på gulvet for da vil hun snakke :p

Ja det er et stykke til Ormåsen:p vet hvor det er men ikke vært der :p ;) (la deg til btw :) )
Ja pass på deg selv kjære deg❤️ Skjønner at han må si ifra, og han blir sikkert litt redd for deg også... Men du har jo virkelig vært effektiv :) ;) Får prøve å sove litt nå da :) Det skal jeg ;)

Krysser fingrene for at det går fort frem :)
God natt snuppa mi:) ❤️
jeg så det :D det skal jeg :) ja han er jo bare søt sånn <3 men han vet om han stopper meg så bryter jeg bare ut i gråt og føler meg ubrukelig :( han sa nå "ikke vær oppe for lenge du heller" søt <3
jeg skal prøve å få en god natt med søvn ja :) håper du får sove godt :) god natt snuppa mi :) <3

nydelig sett ! :D gleder meg til lillebror skal bruke det og til å møte deg <3
vi får bare se an formen min til uken :)

Direkte behagelig er det jo ikke, sånn at ejg gjør det helt for gøy, men jeg synes altså blodprøve hos legen er ubehangelig og ekkelt, blodgiving er greit.
Aldri prøvd, så mulig det er mer "behagelig" enn fastlege ja:)

Aldri prøvd, så mulig det er mer "behagelig" enn fastlege ja:)
Jeg har aldri mislikt blodprøver (i voksen alder i alle fall), men noen er flinkere enn andre... På mitt nåværende legesenter forstår jeg reelt sett min sønn som sier det er vondt...

Blodbanken, i alle fall da jeg bodde i Bergen, ikke prøvd den her enda, var ikke vondt. Og de har tykkere nåler og den står i en halvtime. Og det merket jeg egentlig ikke.

Idag blir det nok innedag. Fælt vær ute. Hustrig og kaldt :p skal prøve å få rydda og vaska her hjemme :) enn du?
Er ikke noe spesielt varmt her heller. Snekkeren kommer i dag og skal begynne med taket. Skal skifte hele taket for det er dårlig. Fikk lekasje like før jul. Fikk tettet midlertidig. Skal slappe av med snuppa. Ikke noen spesielle planer i dag... men må sikkert vaske mer klær og rydde litt her også

Back
Topp