Juni - skravletråden

Aldri så veeeeeldig klar for senga tidlig som når vi skal rydde huset før vi legger oss

Jeg er stuptrøtt.
Og eldstemann får en kompis på besøk i morgen formiddag så vi skal liksom rydde. Jeg bretter egentlig klær...
Legg deg nå, og stå opp en time tidligere ? Nå vet ikke jeg hvor tunge netter dere har da, om lillemor sover mer enn ho er våken?

Legg deg nå, og stå opp en time tidligere ? Nå vet ikke jeg hvor tunge netter dere har da, om lillemor sover mer enn ho er våken?
Snuppa sover relativt greit, men er våken fra ca seks så det skjer ikke at jeg står opp en time før, som i klokka fem. Skal jeg få gjort noe må det være når hun sover.

Snuppa sover relativt greit, men er våken fra ca seks så det skjer ikke at jeg står opp en time før, som i klokka fem. Skal jeg få gjort noe må det være når hun sover.
Ja, ser jo den. Håper du får gjort det du skal da. Men kompisen til eldste overlever sikkert om ikke alle sokkene er para:)

Rundt tall neste år da:) oldefar til jenta vår bli 70 i desember, lurer på hva man gir til slike litt godt voksne ?
Ja oldefar ble 90år tidligere i år:D
Det er ikke nødvendigvis lett nei.
Oldemor fikk after sun og parfyme i dag.
Oldefar fikk teaterbiletter

Back
Topp