Det blir nok supertPå stua
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir nok supertPå stua
Bare å kose segSalt og peppervarierer mellom kims og marud men nå er det maarud jeg foretrekker
Det burde den jo gjøreJadable ikke så værst. Men har jo allerede vært hos frisøren 2 ganger ! Så forventer at fargen holder litt lenger nå
Han faster med sverige istedenfor med mekka som er best!Hvorfor ødelegger han kroppen?![]()
Gått bra frem til nå. Sovna på 20 minutter. Men ka henne i senga våres idag. Virker som hun trives bedre derHåper det var falsk alarm![]()
Grattis med detFikk shoppet meg litt nye klær i dag. Alltid kjekt![]()
Såpass ja, høres hektisk utVi har vært i en familiepark hele dagen, grillet og skrudd opp paviljong på verandaen
Dere da?
Det høres jo voldsomt ut!Han faster med sverige istedenfor med mekka som er best!
Så han faster mer enn 20 timer hver dag i forhold til ca 15.
Ja ! Funker ikke dette , så total bleker jeg håret og farger det selvDet burde den jo gjøre![]()
2 shorts på vera modaGrattis med dethvor og hva handlet du?
Det gjør hun nokGått bra frem til nå. Sovna på 20 minutter. Men ka henne i senga våres idag. Virker som hun trives bedre der![]()
Helt greit, kjekt med en plass hvor det er litt luntSåpass ja, høres hektisk utBle bra med paviljong?
I mårra blir det Tusenfryd på oss. Overraske eldstemann![]()
Høres skummelt ut!Ja ! Funker ikke dette , så total bleker jeg håret og farger det selv
Stor paviljong eller?Helt greit, kjekt med en plass hvor det er litt lunt
Tusenfryd blir nok suksess ja!kos dere!
Double wedding. Aner ikke helt hva det er siden jeg nettopp satte det på men minner om chick flickHva ser eu på?
Hehe, ja altså.. hun sover jo ALDRI mer enn 2,5 time i strekk likevel. Men i går våkna hun sånn hver halvtime liksom.Det gjør hun nok
Krysser fingre for en god natt!
Er vist så mye bedre om x antall år når ramadan kommer på vinteren!Det høres jo voldsomt ut!
Hvorfor ønsker han å gjøre det sånn?
AhDouble wedding. Aner ikke helt hva det er siden jeg nettopp satte det på men minner om chick flick![]()
Aldri vært i sånn før jeg. Men kjekt var det joGøy babyshower da?)