Gøy babyshower da?)Ja, til hun våknet. Så måtte vi gjøre oss klare, vi har vært i babyshower. Men nå vil hun hjem, trøtte jenta mi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gøy babyshower da?)Ja, til hun våknet. Så måtte vi gjøre oss klare, vi har vært i babyshower. Men nå vil hun hjem, trøtte jenta mi
Sånt skjer. Kos det. De er ikke så små så lenge.
Ganske sikker på at denne perioden vil gå over jaHåper det går litt over snart her og. Ellers blir bhg situasjonen ganske vanskelig![]()
Håper detJa men blir nok bedre etterhvert![]()
Vært på villmarksmesse halvannen time kjøring unnaGjort på da?
God kveld snuppaGod dag damer![]()
Altfor lenge siden jeg har hvert innom.
Merker jeg blir sliten av omtrent ingenting og blir da også sliten av å holde følge med her inne![]()
Så flinkNå har jeg fått ryddet mesteparten av huset. Det som er igjen nå må heg ta i morgen. Gidder ikke vekke ungene med at jeg går inn på rommet med klærne jeg har lagt sammen. Har dere hatt en fin dag så langt?
Og eldstenDet er sant. Lurt å la mannen få det meste da![]()
Det var en deilig halvannen time stillhetAlltid deilig når det blir rolig igjen![]()
Vi har vært i en familiepark hele dagen, grillet og skrudd opp paviljong på verandaenSamme her egenlig. Dere har gjort idag?
Huff stakkars.Stakkars lille poden.
Virker som han har hatt skikkelig vondt i hele kveld. Han er kjempetrøtt, men våkner til og hylskriker når jeg legger ham ned, rister gjør han og.
Nu sover han godt i bæresjalet og kommer nok til å bli der til vi legger oss
Håper detGanske sikker på at denne perioden vil gå over ja
Begynner hun i august?
Håper det var falsk alarmVært i form idag da, så vet ikke helt.. Blir spennende å se hbirdan det går i kveld
Nettopp, en ond sirkel det derJa, men så dukker det fort opp flere igjen![]()
Jada masa.God kveld snuppa
Slapp av og hvil deg du!
Det var kjempe gøyNei. Skal ikke klagehvordan var det i familieparken i dag?
Ja, men vil absolutt ikke bli gravid igjen etter dette svangerskapet og jeg er bare litt over halvveis
Føler tiden går utrolig sakte også![]()
De tok vel permanent så fargen burde jo ikke gå ut?God kveldnettop grilla å sitter ute
skal dusje i håp om at fargen ikke sklir ut av håret
![]()
FlottersTil den av dere som syns det var litt dumt at jeg ikke har blogget på en stund så kommer det nytt innlegg i kveld en gang