Juni - skravletråden

Når kom ungen igjen?

En eller annen gang i løpet av de neste 4-5 ukene

Derav at jeg i kveld har bestemt meg for en pinne (for øyeblikket 208 masker og økende) mellom hvert innlegg. Så jeg skravler meg ikke akkurat oppover listene, men det vesle nøstet mitt krymper i det minste bittelitt i kveld

En eller annen gang i løpet av de neste 4-5 ukene

Derav at jeg i kveld har bestemt meg for en pinne (for øyeblikket 208 masker og økende) mellom hvert innlegg. Så jeg skravler meg ikke akkurat oppover listene, men det vesle nøstet mitt krymper i det minste bittelitt i kveld
Jeg pleier og å gjøre sånt. En omgang per innlegg

Ikke ofte. Hun elsker andre unger. Men er besøkene hvor vi er hos voksne ig familie som sliter henne ut
Jeg føler meg ofte utslitt h is kr besøker andre jeg ikke pleier å være med. Alt son kan ødelegges og stikkontaktet osv
Men bra hun ikke reagerer mot barn da

Helt horribelt!
Jeg klarer ikke å sette noen av mine i barnehagen før di kan fortelle meg hvordan ting er der.
Uansett så skulle jeg ønske jeg slapp og putte dem i barnehage. Synes det er greit, og ta vare på dem selv. Gå i åpen barnehage, og på lekeplasser osv.
De blir tids nok store.
Kun nr 3 her som har gått i barnehagen, og det var fordi jeg ikke hadde noe valg. Kasta ut daværende ektemann, og gikk ut i jobb selv. Før det jobbet han, og jeg var dagmamma, for flere barn. Kunne derfor være hjemme med dem :)
Også ville ikke han at jeg skulle jobbe men være hjemmeværende så...

Kjenner på den selv, veldig betryggende om de kan fortelle selv hvordan de har det og noe er galt.
Er hjemme med mine to selv, hvor eldste er to år. Hun skal ikke begynne i barnehage før tidligst neste januar, men da er det på tide med tanke på det sosiale behovet hennes.

Hvordan var det å være dagmamma? :) Har tenkt tanken på å være det selv, men vet ikke om jeg verken har plass nok eller kapasitet..

Jeg føler meg ofte utslitt h is kr besøker andre jeg ikke pleier å være med. Alt son kan ødelegges og stikkontaktet osv
Men bra hun ikke reagerer mot barn da
Ja. Må alltid passe så ekstra på. Når vi er med andre barn så er det mer avslappende faktisk. Unga leker og tig son kan ødelegges er tatt vekk

Hun er gærn etter andre unger. Vinker og hylflirer i vogna eller på armen hver gang hun ser noen. På sentrr eller i butikk. Så gøy:) og vil jo ta på alle :p men voksne er hun livredd

Fin gave.
Men tidkrevende.
Særdeles lite effektiv strikker.
Det gikk mye fortere med det til min datter. Dels fordi jeg ikke hadde baby, og dels fordi det var fargeskriftegarn som "drev meg litt fremover"

(det blir treige svar her i kveld, jeg har bestemt meg for å strikke en pinne mellom hvert innlegg)
Ja, jeg skjønner den. Håper de som får gave vet hvor mye arbeid som ligger bak. Husker de fargene ja:p
Får da strikket litt i kveld høres det ut som. Jeg er ganske treg selv :p

Jeg pleier og å gjøre sånt. En omgang per innlegg

Motiverende måte å få det unna på, i det minste. (Særlig om noen gidder å snakke med en som skravler så sakte sånn at jeg svarer på sitat, for tråden i sin helhelt klarer jeg ikke følge)

Ja, jeg skjønner den. Håper de som får gave vet hvor mye arbeid som ligger bak. Husker de fargene ja:p
Får da strikket litt i kveld høres det ut som. Jeg er ganske treg selv :p

Der våkna babyen, så da gir jeg meg for i kveld. Må få unna en del i morgen. Helst "snu" i morgen, begynne å felle.

Back
Topp