Juni - skravletråden

Det koster vel litt mindre. Jeg var ikke helt fornøyd med det, så nå tenker jeg bruke tinkafu sitt på begge vognene :)
har du samme vognen?

Hva rører seg her i kveld da?

Jeg er veldig lite aktiv på skravlefronten i dag, jeg strikker. eller, bør strikke i alle fall, om dette teppet noen gang skal bli ferdig
Hvilke teppe strikker du :)?

Slapper av med litt brus og snop.
Håper på en ok natt.

Helt horribelt!
Jeg klarer ikke å sette noen av mine i barnehagen før di kan fortelle meg hvordan ting er der.
Uansett så skulle jeg ønske jeg slapp og putte dem i barnehage. Synes det er greit, og ta vare på dem selv. Gå i åpen barnehage, og på lekeplasser osv.
De blir tids nok store.
Kun nr 3 her som har gått i barnehagen, og det var fordi jeg ikke hadde noe valg. Kasta ut daværende ektemann, og gikk ut i jobb selv. Før det jobbet han, og jeg var dagmamma, for flere barn. Kunne derfor være hjemme med dem :)
Også ville ikke han at jeg skulle jobbe men være hjemmeværende så...
Mens jeg er veldig glad mi gikk i bhg

Hva rører seg her i kveld da?

Jeg er veldig lite aktiv på skravlefronten i dag, jeg strikker. eller, bør strikke i alle fall, om dette teppet noen gang skal bli ferdig
Jeg ser fotball og skravler litt mellom. Hvilket teppe holder du på med? :)

Jeg ser fotball og skravler litt mellom. Hvilket teppe holder du på med? :)

Et nøstebarnteppe på skrå, øker en maske for hver pinne. Helt enkelt teppe. Har 205 masker på pinnen nå. Pleier begynne å felle rundt ca 215-220 om jeg skal bruke et hespe med tråd pr halvpart. Fortsatt noe garn igjen, så jeg strikker ivei. Garnet til andre haldel som jeg bestilte her ene dagen kom i posten i dag, så jeg er klar for å fortsette. Hvilket er fint siden babyen er ventet i juli...

Back
Topp