Tror den blir nyyyydeligden er så fin... kanskje jeg skal strikke den til neste sommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror den blir nyyyydeligden er så fin... kanskje jeg skal strikke den til neste sommer
har du samme vognen?Det koster vel litt mindre. Jeg var ikke helt fornøyd med det, så nå tenker jeg bruke tinkafu sitt på begge vognene![]()
Alt for langt unnaHihi tusen takk. Greit, hvor bor du ?
haha
Hvilke teppe strikker duHva rører seg her i kveld da?
Jeg er veldig lite aktiv på skravlefronten i dag, jeg strikker. eller, bør strikke i alle fall, om dette teppet noen gang skal bli ferdig
Har babyjogger city elite.har du samme vognen?
Litt hudpleie produkter. Venter du på noen pakker?Det er kjipt. Hva venter du på?
nei spesielt ikke når man gjør alt annet samtidig.Strikking går ikke såå fort
Mens jeg er veldig glad mi gikk i bhgHelt horribelt!
Jeg klarer ikke å sette noen av mine i barnehagen før di kan fortelle meg hvordan ting er der.
Uansett så skulle jeg ønske jeg slapp og putte dem i barnehage. Synes det er greit, og ta vare på dem selv. Gå i åpen barnehage, og på lekeplasser osv.
De blir tids nok store.
Kun nr 3 her som har gått i barnehagen, og det var fordi jeg ikke hadde noe valg. Kasta ut daværende ektemann, og gikk ut i jobb selv. Før det jobbet han, og jeg var dagmamma, for flere barn. Kunne derfor være hjemme med dem
Også ville ikke han at jeg skulle jobbe men være hjemmeværende så...
Tusen takkImponert! Så gøy å kunne lage slikt![]()
Funnet noen du vurderer?de er fine ja..![]()
Strikking går ikke såå fort
Jeg ser fotball og skravler litt mellom. Hvilket teppe holder du på med?Hva rører seg her i kveld da?
Jeg er veldig lite aktiv på skravlefronten i dag, jeg strikker. eller, bør strikke i alle fall, om dette teppet noen gang skal bli ferdig
Har du fått gjort noe av det?Vaske badet, vaske klær, skifte på senga og luke blomsterbedet.![]()
Haha jeg må å trykket her ved en feil når jeg løftet meg opp av sengenJa egentlig. Jeg var helt ødelagt men likevel holder man ut![]()
Ja det har jegSå kjekt daGrei nabo da forstår jeg
?
Hehe. Gammelt hus?Ja det trengs![]()
I
Ikke egentligføler den ene tråden bare blir lengre og lengre..
Jeg ser fotball og skravler litt mellom. Hvilket teppe holder du på med?![]()
Hmm. Kanskje ekstra sliten idag?Ja.. Han var ikke som han pleier å være..