Samme heretter å jern intravenøst har ikke jernet gått opp nok og blodprosenten gikk opp og ned igjen.. spent på hva jm sier på mandag...
Er så dritt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme heretter å jern intravenøst har ikke jernet gått opp nok og blodprosenten gikk opp og ned igjen.. spent på hva jm sier på mandag...
Har du sett tinkafu sitt? Vi er veldig fornøydStrikker å ser etter regntrekk pg myggnett til vogna
Handlet blomster og planter med de to minste, og plantet i HagenGod kveldgjort i dag?
Okei. Hva er det du venter på da?Det er en premie så jeg har ikke bestilt denne![]()
Spent på hva det ble?Da har jeg endelig fått rotet meg gjennom kjøleskapet og funnet ut hva jeg har lyst på til biffen![]()
Mmm... det hørtes veldig godt utPastinakk pure, kremet rosepeppersaus med litt rødvin og sopp og stekte brekkbønner og sellerirot
Haha, da må du slutte å tenkeSitter å tenker på alt jeg burde ha gjort! Blir nesten sliten![]()
Hva venter du på?Blæh begynner å bli lei av pakker som ikke kommer..
Ingen vei utenomMå gjøres det også![]()
Hva vogn har du?Strikker å ser etter regntrekk pg myggnett til vogna
Ha haHar handlet to ting i dag da, så det holdt ikke hele juni akkurat![]()
Ja... var veldig godtHurra for lønn og grillings![]()
Så flinke dere erHandlet blomster og planter med de to minste, og plantet i Hagen![]()
De fra tinkafu er fineHar du sett tinkafu sitt? Vi er veldig fornøyd![]()
Det er litt hudpleie produkterOkei. Hva er det du venter på da?![]()
Holdt på en dag tidligere denne uka jeg ogsåIngen vei utenom![]()
Premie fra april..Hva venter du på?![]()
Får håpe det dukker opp snartDet er litt hudpleie produkter![]()
Jeg ogFår håpe det dukker opp snart![]()
Vi er veldig fornøydDe fra tinkafu er fine