Høres fantastisk utJepp, good plass![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres fantastisk utJepp, good plass![]()
Ble bare skremt av ei som jobber i en annen bhg. Venninna mi sa det. At der ble ungene lagt i vogna. Ikke noe byssing eller noe. Å lot de bare skrike
Handlet litt blomster med de to minste og holdt på i hagenIdag skjer det lite. Fint vær så bør komme oss ut å nyte. Enn der?![]()
Så fine klærDen her ,bare i blå
Vis vedlegget 181639
Og de her,2 av den ene buksen
Vis vedlegget 181643 Vis vedlegget 181641 Vis vedlegget 181640 Vis vedlegget 181642
Så mye nusselig
Så fint at alt står bra til med baby
Du får passe på deg selv og ta det med ro den siste tiden da
Ja jeg får vist skikkelig fokusere på og få opp jern og diverse. Ellers blir det tøft å henge etter minsta, føde, og henge med i barsel tiden![]()
Takk, er fornøyd jegSå fine klær![]()
Er han også blitt dårlig? :/De ringte fra barnehagen så nå er OJ hjemme også![]()
Det er jo greit daDet gjorde vi. Begge fikk igjen
Veldig veldig koselig ♡ Noen av de beste menneskene jeg vet om, og så takknemlig for å ha demKoselig å være en så stor gjeng![]()
Ja han vet å si de rette ordene iblantFantastisk flott sagt av mannen![]()
Ja han vet å trøsteSagt med kjærlighet av din tilkommende mannSå utrolig nydelig sagt
![]()
Å så kjiptDe hadde ikke noe brukbart... får handle sko i morgen istedet. Mamma å pappa har funnet ut at de skal komme hit i morgen. Så slipper jeg å kjøre med begge barna så langt alene![]()
Fikk du sovet litt da snuppa?Gleder meg til å hente snuppahusarbeidet blir litt senere
Begge begge delerÅ finne teknikken eller bare det st det tar lengre tid enn rettstrikk?
Ja... gruet meg til bilturen alene. Har vært å fått tak i sandaler til henne i dag.. vært ute på farten hele dagen. Så i kveld tror jeg at jeg sovner med en gang. Nå har jeg laget salat, potetsalat og skal grille. Mannen er i badekaret med jenteneÅ så kjiptFår håpe du finne noe i morgen
Og enda bedre at foreldrene dine kommer i stede
![]()
Så braDet var himmelsk![]()
God ettermiddagGod dag![]()