Skravletråd Lag Blåbær

Denne uka satser jeg mer på utfordringa. Både trening, challenge, vann og snop. Glemte meg av i ettermiddag da jeg takket ja til is, meeen, de andre dagene må vel gå i orden :)
 
Må trekke meg fra slankekrigen, fikk beskjed om at jeg skal operere i morgen, og da blir jeg satt ut av spill i noen uker :(
 
Må trekke meg fra slankekrigen, fikk beskjed om at jeg skal operere i morgen, og da blir jeg satt ut av spill i noen uker :(
Åh nei så kjedelig! :( God bedring! :)
 
Må trekke meg fra slankekrigen, fikk beskjed om at jeg skal operere i morgen, og da blir jeg satt ut av spill i noen uker :(
Det er jo forståelig.. Håper den blir vellykket, og at du kommer deg fort igjen :)
 
Vet da virkelig ikke hva som går av denne kroppen. Denne uka har jeg drukket VANN og tenkte kanskje kroppen ville skille seg med mer vann, men jeg tror kroppen har valgt å samle på det. Veide meg i morges, og det var altså ikke et koselig syn :(
 
Vet da virkelig ikke hva som går av denne kroppen. Denne uka har jeg drukket VANN og tenkte kanskje kroppen ville skille seg med mer vann, men jeg tror kroppen har valgt å samle på det. Veide meg i morges, og det var altså ikke et koselig syn :(
Jeg skjønner heller ikke noe... jeg har gjort det motsatte. Drukket brus og spist ALT som har falt meg inn; grillmat 3 dager, potetgull, potetsalat, sjokolade.. you name it. (jenteuka) og jeg har gått ned... og jeg har hatt hekseskudd i ryggen så i dag er første dagen jeg har trent.
 
Jeg skjønner heller ikke noe... jeg har gjort det motsatte. Drukket brus og spist ALT som har falt meg inn; grillmat 3 dager, potetgull, potetsalat, sjokolade.. you name it. (jenteuka) og jeg har gått ned... og jeg har hatt hekseskudd i ryggen så i dag er første dagen jeg har trent.
Hmm, kanskje jeg skal begynne med det altså? Målet er jo NED i vekt, ikke 2kg OPP :eek:
 
Hmm, kanskje jeg skal begynne med det altså? Målet er jo NED i vekt, ikke 2kg OPP :eek:
Jeg vet ikke jeg.. jeg tror denne kroppen gjør som den vil for tiden :confused: på mandag var jeg +1,7 kg siden fredag, pga tanta. Men så poff for det bort igjen men det gjorde ikke appetitten for å si det sånn.... jaja, det løsner igjen skal du se!
 
Jeg vet ikke hva jeg skal forvente i morgen, det har gått opp og ned denne uka uten sammenheng med hva jeg spiser bestandig.
Men blod på papiret i dag, så kanskje jeg får mens (første etter fødsel, ikke forventet enda egentlig) i så fall forklarer jo det hvorfor jeg spiste lite, gikk nesten 16000 skritt i går og gikk opp....så da kan jeg fort ryke i morgen
 
Opp 300 gram :( Har fått besøk av tante rød, så det var som forventet.. Ser ut som mange har hatt ei dårlig uke. Venter spent på resultatet.
 
Imponerende nedgang, sørlandsbaby! :)
 
Gruer meg til å regne ut, med 1% opp så ryker jeg antakelig...
 
Imponerende nedgang, sørlandsbaby! :)
Takk! Ble veldig overrasket for tante rød er på besøk her også:) Men matlysta har vært helt elendig siste uka, er så utrolig sliten (mulig det er pga underskudd av kalorier og søvn over lengre tid) :-/
 
Enten er vekta mi ødelagt eller så er kroppen min fucked... Seriøst. Jobbet hardt for å komme under 73, men istedenfor viser vekta 75 :eek: samme som da vi startet for 8uker siden... Og denne helga har vi dåp så ingen mulighet for trening eller sunn mat akkurat :(
 
Jeg er tilbake på uke 1 jeg også.
 
Huff, kroppen kan tulle sånn av og til. Den kan komme i "forsvarsmodus" hvis man spiser for lite, og spare på hver eneste kalori. Kan det være det som har skjedd? Eller for mye salt i maten? Håper dere holder motivasjonen oppe! Er ikke kjekt når det ikke går rette veien..
 
Forsvar er det nok ikke, så lite spiser jeg slett ikke, men salt er en mulig forklaring.

Litt penere tall i dag, vi får se hva uka bringer. (bursdag i dag og på tirsdag, i alle fall ;-))

Men skal prøve å sanke litt poeng denne uka!
 
Hvordan går det med dere?
 
Prøver å holde oppe motivasjonen. Men det er ikke lett.. Så mange fristelser.
 
Back
Topp