Eliz92
Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Mye som er kjekt å kunneFor å avansere innen strikk er det kjekt å kunne vrang![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye som er kjekt å kunneFor å avansere innen strikk er det kjekt å kunne vrang![]()
Hjem håret og gå med solbrillerLiten by. Blir fort gjenkjent![]()
Har vært mye dårlig jeg også nå.. så, med 4 uker til termin er det best å høre etterViktig å lytte til kroppen og kjenne hva man orker.
Jeg var veldig dårlig på det i svangerskapet, men det var mest fordi jeg ville at den siste tiden skulle gå fort![]()
Så flink du har vært ♡Da er ungene lagt. 4 maskiner med klær vasket. Plenen er klipt og jeg har dusja for å få bort pollenet etter klippingen. Nå skal strikkingen frem og castle starer straks...
Hva gjør dere flotte damer?
Jaspennende tider i møtehåper du rekker på sykehuset da i det minste
![]()
Håper det når hun først soverAh. håpe hun sover greit. Hvor var de på tur?
Veldig myeHar du kost deg?
Veldig fin.var det fint på sommeravslutning?
Det er lørdag. Så håper det går.Det skjønner jeg![]()
Åh kjedelig. Hvor er du eller har vært?Buss nummer 2 var forsinket.
Lurer på om jeg når buss nummer 3
Ja såklart. De bruker en god del mer tid.Håper det når hun først soverlike i nærheten her, men er jo ett stykke å gå. Rundt 30-45 min for oss så for de små enda lenger
Blir nok braEt rosa trehus med møbler![]()
Alltid herlig å slippe de løs uteSmåen har gått på lang tur ute i dagdet fine er å slippe å løpe etter han som vi må hjemme
![]()
JaSå flink du har vært ♡
Snill mann du harTrøtt igjen x) sov 3 timer på dagen og trøtt nå![]()
Mannen kommer å masserer ryggen min snart![]()
God natt.God natt![]()
Hehe. Hvem var hun hos da?![]()
En fordel om hun lærer seg til å sove der alene jaJadet er max 18 dager igjen, men håper jeg klarer å føde selv uten igangsettelse
![]()
Ikke santhåper hun er like flink i natt så skal vi etter hvert legge hun der for kvelden
jeg tørr ikke ligge der. Brått går vannet
![]()