Må gjøre det jaDet burde dumen savner klær til barn der jeg
Du får etterlyse det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må gjøre det jaDet burde dumen savner klær til barn der jeg
11 er kjip plassNei. Blir spennende å se hvem som ender på 11.. håper bare jeg greier å holde god klaring til 10. Så skal det nok gå bra![]()
Ja den skjønner jegHehe. Har jeg tid så strikker jeg heller![]()
Nope ikke til nå hvettfallOkei, da skal jeg ligger unna. Leser du noe på engelsk siden du har Kindle?
He he du mener det jaHeheda syns jeg vi kan ha sånne kombinerte strikke/lese pauser?
![]()
Så kjipt.. du er ikke hoven nei?Sovet 3 timer... Våknet med en mega hodepine![]()
Ja... men det er ko mye fint på topp 20 også11 er kjip plass
Det må du gjøreJarart med så mye planer på en dag, det er sånn det vanligvis pleier å være når jeg ikke er gravid. Får roe ned i morgen
![]()
Er bare sånn de er de småDen jenta mi har for mye energi altså. Det finnes faktisk ikke et eneste sekund hvor bare et bein eller en arm ikke er viftende. Konstant i bevegelse. Og klatrende, sliter i håret mitt, drar i beina og sutrer mye idag :/ men fatter ikke hvordan det går ann å bevege seg så mye..heeele tiden
Var han ikke på vei til å gå?Åååh kan ikke mini snart lære seg å gå? Bekkenet mitt er ødelagt og såvidt jeg klarer å gå uten å bære på han og når jeg i tillegg skal ha han i armene har jeg ikke sjans mye lenger.
Så bra dere gjorde detJippi. Fikk time hos øre nese hals spesialisten 1 juli.![]()
Jeg hadde BT 125/74 på mandag og er mer hoven, men kan være varmenSå kjipt.. du er ikke hoven nei?
Noe hadde ikke detJa har du?
Hvor skal dere?2,5t dupp er ikke galtnå er klesvask nr 2 i maskinen og 1 på stativet... bare 2 igjen
så har vi klær til å være borte i helgen
![]()
Joda er det menJa... men det er ko mye fint på topp 20 også![]()
Sender deg en klem jegJeg ser thirteen og ligger på sofaen, må straks reise meg å støvsuge. Også begynner stress ettermiddagen min..
Godt med 3 timer da men mindre digg med hodepineSovet 3 timer... Våknet med en mega hodepine![]()
Random qouteSender deg en klem jeg![]()
Godt med 3 timer da men mindre digg med hodepineSovet 3 timer... Våknet med en mega hodepine![]()