Nei, mannen ville lime fast bakplatene først, da han ikke syns de satt så godt.. så da må jeg vente litt, men ser går fintFylt det opp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, mannen ville lime fast bakplatene først, da han ikke syns de satt så godt.. så da må jeg vente litt, men ser går fintFylt det opp?
Er ikke så ofte for tiden, så jaSå bra 3)
God kveldGod morgen! Her har dere skravla mye allerede![]()
Det har du absolutt lov til. Håper du får ei bedre natt og en rolig kveld.3 timer søvn, 8,5 timer på jobb, alle barn er hjemme, maten putrer og venter på mannen.
Nå er jeg sliten
skjønner den jaHelt fantastisk! Sov egentlig ikke så godt men jeg tror bare det å komme inn på vårt soverom gjorde det fantastisk![]()
God kveldGod morgen damer! Ser jo at det IKKE lønner seg å være vekke fra bv en hel dagSå strikking er herved nedprioritert da jeg prioriterte det i går
1000 nye innlegg siden sist jeg var inne i går
Leste meg gjennom 300 før jeg skjønte at det var endeløst
Håper alle hadde en fin dag i går da
Målet blir å skrive 300 i dag
![]()
Godt å høreJa, hun virker mye bedre også![]()
Ja, vi kom liksom en dag etter finværet over altJa typisk det.. Er det noe som er så uforutsigbart så er det været![]()
He he klart du er spesiellSyns det var gøy jegføler meg spesiell siden du jobbet sånn for det
![]()
God kveldGod morgen Ronja![]()
Blir bare Verre og verreGår det bedre?
Hehe, Fort gjortHar jeg klart å quote meg selv![]()
Mente deg ja![]()
Samme her, men han liker å lese tråder jeg syns han kan leseGod inspirasjon
![]()
Det går nok braBlæh småen får vaksine i morgen
God kveldGod morgen kjære dere!!<3
Sovet godt?
Hva er dagens planer?
Ji har vært på avslutningDet er godt, har ikke du planer i kveld også?
Ufattelig slitsomt daHun holdt det gående i to timer etter vi gikk opp. Og så jevnt utover hele natta til hun våkna litt over fem?
Alt kommer nok ikke på plass før det, men det får fint så lenge det viktigste er på plass, har ordnet stellebordet og montert sengen hennes i dag så da klarer hun vel segDet er godt da
Nei da går det ikke fort.. Håper dere får det unne før du føder da![]()
Ja har i grunn detGod snart kveld
Hatt en fin dag?
Så nusseligVis vedlegget 181303 Se så skjønn![]()
Sol her ')Håper dere koser dere og at dere har pent vær