Juni - skravletråden

Takk :) Vært ute til lunsj nå :)
Organisering det er du fink på ser jeg :D Ringer deg neste gang jeg da ;)

Jeg tenkte på at de klippte gresset utenfor hos deg, som gjorde at du ikke fikk sove :p
Skjønner godt at det er greit at han har lappen! :) Det klarer han nok ;) Skal han gjøre det i løpet av sommeren da? :)
Hihi bare å ringe :D det lar meg ikke sove som regel, men idag var det alarmen... Han tar nok teorien da, men vi vil ikke bruke 6000 + 3000 nå som han er permittert unødvendig :)

Hun er ikke syk syk, hadde nok absolutt kunne vært i bhg, ingen feber men masse snør. Jeg syns det var greit å ha henne hjemme siden jeg hadde mulighet, hun har hostet store deler av natten :/
Ååja. Skjønner. Da er det greit å ha henne hjemme:)

Ble vekket av dumme flyalarmen ... Ser på prison break og håper på å få sove igjen :)

Uff! Har en pottesur frøken. Eller prinsesse vil ikke.
Tannfrembrudd og slimhoste, ingenting idag er bra nok :( to timer til mannen er ferdig på jobb og jeg er dæv sliten allerede.
Huff... får håpe humøret blir bedre.

Hihi bare å ringe :D det lar meg ikke sove som regel, men idag var det alarmen... Han tar nok teorien da, men vi vil ikke bruke 6000 + 3000 nå som han er permittert unødvendig :)
❤️
Nei det skjønner jeg at dere ikke vil, blir nok pengebruk når lillebror kommer ;) Nå er jeg p vei hjem og straks hjemme :D

Da er frøkena lagt og jeg greide å holde meg våken selv :p i dag er kattn fryktelig masete :o nå som armene endelig var fri er hun nater og vil opp på fanget. Jeg vil være i freeeed.. :)

❤️
Nei det skjønner jeg at dere ikke vil, blir nok pengebruk når lillebror kommer ;) Nå er jeg p vei hjem og straks hjemme :D
Jepp hihi :) brått trenger vi sparepengene våres :p herlig :)
Prøver å bli trøtt men litt vanskelig :p altså er trøtt, men klarer ikke sove xD

Uff! Har en pottesur frøken. Eller prinsesse vil ikke.
Tannfrembrudd og slimhoste, ingenting idag er bra nok :( to timer til mannen er ferdig på jobb og jeg er dæv sliten allerede.
Huff håper tiden går raskt til han kommer hjem!

Da er frøkena lagt og jeg greide å holde meg våken selv :p i dag er kattn fryktelig masete :o nå som armene endelig var fri er hun nater og vil opp på fanget. Jeg vil være i freeeed.. :)
Hehe du får tvangskose litt så pleier vel de fleste katter å få nok ;)

Back
Topp