Var det jeg tenkte megFlink du er
Jeg gjorde det veldig enkelt
Gikk inn på Musemor på Facebook og sjekket hvem hun hadde blitt venn med nylighihi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var det jeg tenkte megFlink du er
Jeg gjorde det veldig enkelt
Gikk inn på Musemor på Facebook og sjekket hvem hun hadde blitt venn med nylighihi!
Jeg er ikke så hemmelighetsfulleIkke i det hele tatt![]()
Glad for detBlir jo bekymret
Godt det gikk så bra
TakkSå utrolig fint!!![]()
Lurer på å bli detektivHehe, du altså![]()
Jeg er her, bare langt bak dereBle stille her nå
Ett som er påbygd i 3 omganger. Har vært veldig lite... nå er det 146kvm. Vet ikke hva det var i utganspunktetHvordan hus er det?
Kos degTror faktisk jeg skal finne frem boka mi jeg nå. Ha en fin skravlekveld![]()
Skal bare komme meg til endes i trådenHa ha du da
Hvor langt bak?Jeg er her, bare langt bak dere![]()
Er vel snart detSkal bare komme meg til endes i tråden
Kos deg med bokaTror faktisk jeg skal finne frem boka mi jeg nå. Ha en fin skravlekveld![]()
Ja :/Våkner hun om natten?
Hmm, har hun tynt ,fint hår?Hun vasker håret bare en gang i uka, og det er ikke da vi egentlig har problemer, problemet er de 7 morgenene....
Eller, de 6, for første morgen etter bad med balsam og fletting av vått hår får ingen greie det, da er der jo KRØLLER må vite. Sove med flette har gjort det mye bedre, det kom jeg nemlig ikke på før nå sist hårvask på søndag men ser effekten. Dog så jeg at det burde grees i kveld, så gjorde det før jeg flettet. og det lugget.
Mhm! Nå har han endelig spist daSåp
såpass..
Å herlig!!! Nyt det!Her skal jeg sove i natt
![]()
Kanskje må ha den ogAlt mulig.
Luer, votter, strømper, gensere, kjoler, bukser, marihøne, kroner +++
Er en blanding av strikking og hekling i den
Med til frisørsalongen tenker du?Huff stakkars, hvordan hadde det eventuelt hvert om hun hadde hvert der?
Hehe den farges lett at sola ihvertfall så trenger ikke tenke på kjedelig hår, grå hår og slike ting
Bare fremmede som føler trang til å ta på det![]()
Hehge. Nå gjør jeg og detJeg vil også ha tid til å strikke men henger så langt etter![]()