Det er detEr det Klompelumpe boken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er detEr det Klompelumpe boken?
Det gjorde jeg joMåtte jo vente å se om du klarte det
Jeg burde kjøpe meg denDet er det,
Hvilken bok er det fra?Det jeg jobber med for tiden
![]()
God nattTakk for det. God natt![]()
Tar imot tipset med stor takkJa, balsam til min flokete frøken.
Kanskje noe for mitt buste-krølle-hår også. Jeg har floker dagen lang, men løser det ved å ikke børste håret de fleste dagene egentlig.
Det er jo mangeSøndag hadde vi i underkant av 6000 og mandag i underkant av 8000!!
Hadde trodd det skulle være mer på mandag....![]()
Hehe, jeg sa det som en spøk men da dere har nok detTror vi har den beste for flokete håreller?
God kveld
Så flott det har gått bra idag!
God bedring til puppene![]()
Går bra, var bare skremmende når den satt så godt fastStakkars deg, og kb. Går det bra? Sår i halsen ?
Den er billig for tiden. Fikk den for 169Jeg burde kjøpe meg den![]()
Kanskje det hjelper jaJa hun har sånn lakenskrekk, men kanskje det blir bedre med ny seng![]()
Så søtt tenker jeg da ♡Huff føles jo ikke normalt ut da, men når jeg var gravid med snuppa begynte jeg å gråte når mannen sa i love you, altså hvor normalt er det![]()
Det var veldig skremmendeGuri, så ekkelt?!
Stakkars kB...![]()
Lykke tilPrøver meg på en halsaldri gjort set dør
En som heter "barnehagestrikk".Hvilken bok er det fra?
Måtte gjøre det godt igjenÅåh, det varmet hjertet mitt![]()
Da trykker du bare view originalBlæ, denne greia med å lese alt er ikke lett altså, jeg har nå lest det samme tre ganger fordi hver gang jeg svarer klarer jeg ikke finne tilbake til der jeg slapp...
Så gøy med litt farger daTil dere som lurte. Slik ser ny vognen min utblir kjempe stas å ta den i bruk. Å så enkel å leggesammen hadde jeg aldri trodd
Vis vedlegget 181250Vis vedlegget 181251
Har ikke strikket så mye enn mønster rett og vrang tidligere. Snuppsi-jakken er med kast i tillegg.Hadde det vært det hadde nok ikke jeg klart det ved tanke på at jeg er nybegynner