Skravletråd Lag Bringebær

Kan ikke huske sist søtsuget mitt var så fælt som det er i dag =(
 
Jeg gikk på en stor smell i går. Var på Coop Mega og tenkte jeg skulle benytte anledningen til å kjøpe ting jeg ikke får tak i på Kiwi. Hadde planer om å ha det til helgen, men det gikk dårlig. Spiste kake, baconsnacks og karameller :( Har en følelse av at jeg ikke går ned i vekt denne uka med mindre jeg spiser 500 kcal om dagen frem til fredag.
 
Jeg gikk på en stor smell i går. Var på Coop Mega og tenkte jeg skulle benytte anledningen til å kjøpe ting jeg ikke får tak i på Kiwi. Hadde planer om å ha det til helgen, men det gikk dårlig. Spiste kake, baconsnacks og karameller :( Har en følelse av at jeg ikke går ned i vekt denne uka med mindre jeg spiser 500 kcal om dagen frem til fredag.

Så synd :(
Men ikke gi opp, fortsett der du slapp. En kan aldri vite, kanskje går det bedre enn du tror ☺
 
Denne uken er jeg sulten! Og magen tuller. Sikker på at jeg ikke vil ha gått ned noe på fredag, fordi jeg har en diger gassballong i magen :p
Er også skikkelig sliten!
Har bare gjort 2 av oppgavene denne uken, i morgen må resten gjøres. Jeg har jo holdt på med sitronvann og meditering, og de kan jeg jo ikke logge poeng på før i morgen uansett. Så blir det 30 min uteleik, og kjøttfri middag.
Vi gjør det enkelt og lager omelett. Har kjøpt inn vårløk, sopp og søt paprika. Det føles lite igrunn, men jeg finnes ikke oppfinnsom. Kommer helt klart til å savne picnikskinken :(
SKal ha salat med agurk og linser i ved siden av, men likevel....
 
Mor til min tidligere svigerfar hadde bursdag i dag, og man sier IKKE nei når hun byr på kake. Så da ble det et lite kakestykke her, sikkert nok til å gå ut av ketose. Blæh. Dårlig uke
 
Jeg har fått bidratt veldig lite denne uken. Jeg har vært hos en venninne to netter nå, og blir muligens her til i morgen. Hun har bedt om besøksforbud for exen, og jeg vil ikke la henne være alene før det har gått igjennom. Jeg er redd han skal gjøre henne noe. Håper det går igjennom i dag så jeg får veid meg i morgen tidlig, for hun har ingen vekt.
 
Hellu hellu.. Blir nok ikke mye poeng fra meg denne gangen , både jeg og baby ligger med feber og kraftig forkjølelse .. Men noen poeng blir det, skal fylle ut nå med en gang mens formen er nogenlunde og lillemor sover
 
Da er vi snart kommet til ukens veiedag igjen! Håper alle føler de har fått gjort en god innsats (forholdene tatt i betraktning) og at vi som laget RØDE BÆR berger under veiing i morgen!
Jeg håper at alle leverer vekt så tidlig som mulig i morgen, da jeg alltid synes det er godt å få levert tidligst mulig til krigleder! Dere fra bringebær gjør alltid det, men jeg vet ikke hva dere fra jordbær er vant til ;)

Lykke til i morgen damer!! :)
 
Da er vi snart kommet til ukens veiedag igjen! Håper alle føler de har fått gjort en god innsats (forholdene tatt i betraktning) og at vi som laget RØDE BÆR berger under veiing i morgen!
Jeg håper at alle leverer vekt så tidlig som mulig i morgen, da jeg alltid synes det er godt å få levert tidligst mulig til krigleder! Dere fra bringebær gjør alltid det, men jeg vet ikke hva dere fra jordbær er vant til ;)

Lykke til i morgen damer!! :)

Veier alltid og skriver inn fra jeg står opp, så mellom 6-7 pleier mine å komme .
 
wæææ..folkens! jeg har heelt glemt å skrive opp grønnsaker på bonusen... skal jeg endre, eller skal det bare være sånn som det ble nå? at man ikke får bonus for grønnsaker hver dag?
 
Vekta har iallefall gått litt ned den da, til tross for lite poeng på utfordringen :)
 
I dag kjenner jeg at jeg er skikkelig skuffa. Har ikke gått ned et enste gram, selvom jeg har hatt en effektiv og bra uke. Har spist riktig mat til måltidene, trent masse og holdt meg unna snop. Blæææh...
 
Ned 0,3 kg, men dårlig med poeng denne uka også.

Begynner å se et mønster, jeg går stortsett opp/ned annahver uke, så dette går virkelig sakte :p
 
Ned 0,3, veldig misfornøyd med det. Må ta noen grep, og først og fremst må jeg få kontroll over overspisingen i helgen. Men jeg har vært så sliten denne uken, og jeg vet ikke hvorfor. Vanskelig å gjøre noe med det da. Men men. Neste uke kommer jeg ikke til å gjøre mye i utfordringen mtp trening. Så spørs det hva annet som blir med.
 
Er fornøyd med ned 0,4, etter en kjempetøff uke! Men jeg lurer på om vi skal lage ny veietråd for Røde Bær, så blir det enklere for lagleder? Fort gjort å bare kopiere og paste alle inn i en ny tråd =)
 
Er fornøyd med ned 0,4, etter en kjempetøff uke! Men jeg lurer på om vi skal lage ny veietråd for Røde Bær, så blir det enklere for lagleder? Fort gjort å bare kopiere og paste alle inn i en ny tråd =)

Fort gjort det ja:)
 
Back
Topp