Det kan jeg nok fikse, tror det mest kompliserte blir kjøttdeig miksen inni men den har jeg laget flere ganger til pasta bachamel så ikke noe nyttHvis det er godt vil jeg gjerne ha oppskriften.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan jeg nok fikse, tror det mest kompliserte blir kjøttdeig miksen inni men den har jeg laget flere ganger til pasta bachamel så ikke noe nyttHvis det er godt vil jeg gjerne ha oppskriften.
Skulle hente en kompis av kb men var bomturVenter på?
Hva har det begynt å tordne hos dere og nå?Å fysj som det tordner
Her tordnet og regner detKlamt her. Regner med det blir regn
Noe så voldsomtHva har det begynt å tordne hos dere og nå?![]()
Glad jeg ikke er der. Hater tordenværÅ fysj som det tordner
Det gjør jegMerker du noe på kondis da?
Og de følger lett etter planene?Hos oss er deg jeg som har oversikt og legger planer.
De andre følger bare etter.
Neste uke er det sommeravslutning i barnehagen til frøkna og jobben til mannen samt 2 bursdager, men da er det ingenting som krasjer![]()
Nei de stengte før de skulleFikk du gjorde det?
Jeg ogsåGlad jeg ikke er der. Hater tordenvær
Det går nok skal du seHåper på å få begynt på buksedress
Kjedelig å diskutereHar rydda og støvsugd nå.
Og diskutert med fjortiss.
Pasta hva for noe?Det kan jeg nok fikse, tror det mest kompliserte blir kjøttdeig miksen inni men den har jeg laget flere ganger til pasta bachamel så ikke noe nytt![]()
Ok. Skal hente frøkena straks.. men nå begynte det å styrtregne... æsj... maten er klar. Ble orentalskgryte med ris pg rundstykkerSkulle hente en kompis av kb men var bomtur
Her sluttet det å regne nåOk. Skal hente frøkena straks.. men nå begynte det å styrtregne... æsj... maten er klar. Ble orentalskgryte med ris pg rundstykker
Så søtt daLyseblåhar marineblå nå, men den er kjekk å ha på vognen hennes
han får myggnetting med kroner på som er lyseblå
Da får vi teste litt grenser daJa liker å lage mat men selv jeg har en grense, tror jeg ihvertfall![]()
Neida, det går fiiintEr jo nærmest umulig å komme igjennom alle innleggene![]()
Men du er i en klasse for deg selvNeida, det går fiiint
Holder på å lese/skumme 650 nå jeg![]()
Det ble det faktiskHele lurte litt på hvor lenge det kunne stå på, det ble en stund altså![]()