Kos deg på kurs i dagFramme nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg på kurs i dagFramme nå![]()
Klart jeg gjordeSvettet du mer da?![]()
Nope dro på treningsturHar du fått vaska?
Søvn er viktig uansett ja!Hehe
Jeg tørr ikke annet enn å sove på nåværende tidspunkt, etter å ha sovet kun 4 timer i natt hadde jeg vært dårlig rustet til en eventuell fødsel. Tror ikke det skjer i dag men det er greit å ha sovet litt uansett![]()
Kjeft på de å be de om å fikse opp i rotetselvKanskje noen der finner det ut også imorgen, en annen jeg snakket med sa jeg kanskje måtte ta kontakt med inkassobyrået! Som om jeg har gjort en feil!
Godt det daKlart jeg gjorde
Dusja mens L sov i stad. Det trengtesMå vel i dusjen snart
Det klarer du nok fintMålet for dagen er å komme meg på topp 100 lista! Bør gå greit håper jeg![]()
Er du litt her inne tar det ikke lang tidMålet for dagen er å komme meg på topp 100 lista! Bør gå greit håper jeg![]()
Ja ikke santGodt det da![]()
Må snart dusje kjenner jegDusja mens L sov i stad. Det trengtes![]()
Hihi så sånn er detHehe tenkte meg det![]()
Skal det når jeg skal ringe opp imorgen! Skjønner jo at det fort kan bli litt kaos når man flytter osv men deres feil skal de ta seg av!Kjeft på de å be de om å fikse opp i rotetselv
Må børste støv av forumskravlefingrene daDet klarer du nok fint
Hehe, nei håper på å få litt innlegg i kveld.Er du litt her inne tar det ikke lang tid![]()
Rød blondt miksHihi så sånn er det
Hva farge har du på håret?
Hehe, skal bare, skal bare..Må snart dusje kjenner jeg
Bare se ferdig designerbarna
Enig med deg jaSkal det når jeg skal ringe opp imorgen! Skjønner jo at det fort kan bli litt kaos når man flytter osv men deres feil skal de ta seg av!![]()