Var bare en liten stundSyns ikke det var så labert igår jeg men klager ikke altså.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var bare en liten stundSyns ikke det var så labert igår jeg men klager ikke altså.![]()
Er det vekstkontroll? Eller vanlig kontroll? Bestandig spennende![]()
Det gjorde jeeg og. En timeSov godt![]()
Ja er det, men merker mye mer med han enn snuppa så jeg koser meg ❤Ja.. er noe annet når de kan se de også.. mye å glede seg til... ❤
TakkHa en god dupp![]()
Skal ha en selv snart her
Aaah... språket til eldste her er også veldig bra. Pratet helt rent og klart da hun var 2. Brukte setninger... er morro å se hvor mye som har skjedd på relativt kort tidEr toårskontrollen til snuppa, mye for å sjekke utvikling av språk. Er spent siden jeg vet at hu er ganske forut på språket![]()
Man trenger søvnSover for lenge![]()
Ja, kanskje det. Men så har jeg ikke vokst opp i samme hus som alle søskenene da. Ikke hun lillesøstera mi feks. Men tror det har vært med å styrka samholdet i flokken, faktiskDet er vel naturlig når man har noen som er nærmest seg i alder?
jeg er som en forelder til de to yngste.. hun på 16 bor jo her.
Jeg er veldig glad i alle søsknene mine da♡
He he sant nokKan ikke sende barn i bhg, levere mann på jobb og div slike ting heller for plutselig da er man altfor langt bak![]()
Ja veldig kos❤ merket liv mye tidligere med nr 2.Ja er det, men merker mye mer med han enn snuppa så jeg koser meg ❤
Å veldig suntVeldig deilig![]()
Ja... er deilig når man har fått sovet nokMan trenger søvn
Kos deg på kursFramme nå![]()
Da er det viktig å få duppe litt når de gjør detTakkDen var veldig god. Må bare sive på dagen litt, for å kunne fungere ordentlig på ettermiddagen. Har ei frøken som sover så urolig om nettene
Ble mange hvertfall.tipper 3000 i denne trådenNåja det virker nå som du greier det fintDet ble ganske mye igår, noen som vet hvor mange innlegg det ble?
Og det er da ting man burde kunne gjøreHe he sant nok
Å så koselig daIgår fikk mannen kjenne lillebror ❤
Haha! Du får ta en sånn der som i "keiserens nye klær": Alle de som ikke ser dine usynlige møbler er dumme, da tør sikkert ingen å innrømme at de ikke ser dem. Problem solvedNja. Jeg liker tanken på det. Men vanskelig i virkeligheten![]()
Ja det er detJa... er deilig når man har fått sovet nok
Det er veldig viktig ! Ellers så streiker hjernen!Da er det viktig å få duppe litt når de gjør det![]()