He he gjør vel detTvinger nok fram en mer aktiv tommel i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he gjør vel detTvinger nok fram en mer aktiv tommel i dag![]()
Ja, veldig..Var hun mye våken inatt?
Lurt. Jeg venter på at mi L skal bli trøtt så vi kan legge ossLegge meg litt mens L sover, tror jeg.. Får prøve å skravle i løpet av dagen
Tror nok ikke det blir sånn hver dag for å si det sånnDet har du all grunn til![]()
Fysj daOh, deilig, men må skuffe deg med tettskyet og fare for torden her i dagNoe spesielt du skal i Oslo eller?
![]()
lurtMå vel lage litt frokost
Så fint det bleVis vedlegget 181126øverst er sånn det så ut før (vi leier hus). Nederst er sånn det ble
Alt vi har er en kommode vi må fikse litt på og hennes seng. Resten er jeg i villrede på![]()
Jeg lager tidÆsj det var lite
Håper du får til en dupp..
Må jo nesten detJa, det må jo det![]()
Sov godt daLegge meg litt mens L sover, tror jeg.. Får prøve å skravle i løpet av dagen
Aner ikke. Har ikke spist til nåHva skal du ha da?
Type politi og røverOk, den har ikke jeg sett på. Hva slags type serie er det?
Gikk fint hun er vasket, påkledd og sitter og spiser blid som ei solLykke til med det
Jajeg ogsåEn dupp syns jeg høres fantastisk ut
Nja. Jeg liker tanken på det. Men vanskelig i virkelighetenInnredning er kjekt![]()
Nei egg i dagKnekkebrød idag?![]()
Nei, I grunn ikke. Men hun er bare ikke glad i å sove.. aldri værtEr hu trassen om dagen?![]()
Obs, er det sjokisforbud bilde her? Da ligger jeg og Daim dårlig an tror jegBentleif!!hun viste også bilde av en sjokkis i går
![]()
Bilder er artigOkei så greit da.
Ja det blir det nok.
Må huske ta bilder ute i dag. Før og etter er ganske gøy![]()
Sovet godt?God morgen til deg![]()