Juni - skravletråden

det er forståelig. kjekt å kunne bidra med noe som er lite for oss, men til så stor nytte for andre...
Ja. Det er det. Jeg var blodgiver inntil jeg ble gravid med eldste, siden har jeg vært ammende eller gravid eller de siste årene bare prøver

Håper.

Hun har våknet oftere i det siste
varmen da? eller tenner? her fikk hun sin første tann på lørdag. var litt usikker på om det var en tann jeg kjente, men i dag er jeg helt sikker :)

Å så spennende :D jeg gleder meg til lillebror er på utsiden ❤️ 3D er gøy, men denne gangen fikk vi så mye ul at vi fikk fra gyn og droppet privat. For å slippe å forstyrre unødvendig :)
Ble så trøtt her nå :( Så går å legger meg ;)

Ja er mye bedre å se han på utsiden :D Heldig der :) Fikk 3D da jeg var hos han spesialisten i uke 20 så har jo noen fra tidlig? Men han hadde hånden foran ansiktet så fikk ikke de beste bildene :(

Ja. Det er det. Jeg var blodgiver inntil jeg ble gravid med eldste, siden har jeg vært ammende eller gravid eller de siste årene bare prøver
årene går fort... skal ikke ha dårlig samvittighet for det. mange som bor nærmere som ikke vurderer det en gang :)

Back
Topp