Juni - skravletråden

Feiring av bryluppsdag til oldeforeldre og det feires på hotell. Blir kos det.
Dere mye som skjer:)?
Vi har ikke så mye. En bursdag i slutten av mnd. Planlegging av lilles bursdag neste måned. Nye jobbing på begge og generelt livet :)

Jada, blir bare på en annen måte når det er stor forskjell :) Blir morsomt å se hvordan forholdet dem imellom blir å utvikle seg etterhbert.

Hehe, ja det kan jeg tenke meg! Slitsomt med kaos i huset OG huset fullt av folk!
Jeg er 5,6, 12 og 15 år eldre enn mine søsken. Har best forhold til hun med 6 års forskjell:)

Slitsomt når jeg var på.det dårligste.. :( Men bedre nå

Min har våkna 4 ganger så langt. Og blir nok å våkne hver/annenhver time i natt og... begynner egentlig å bli vant med det. Men er slitsomt.
Sover din veldig rolig ellers?
Inntil det ble sommer, og her har der vært 15-graders sommer inntil i dag, som hun fint. Nå sover hun ikke på dagen når vogna stopper, og drikker stadig på natta.

Trøtt mamma...

Inntil det ble sommer, og her har der vært 15-graders sommer inntil i dag, som hun fint. Nå sover hun ikke på dagen når vogna stopper, og drikker stadig på natta.

Trøtt mamma...
Kjenner til det problemet. Nå er vi heldigvis tilbake til normale kalde trøndelagstemperaturer.

Back
Topp