Håper.håper det blir en rolig natt dagod natt
![]()
Hun har våknet oftere i det siste
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper.håper det blir en rolig natt dagod natt
![]()
Tror nok ikke detTørr du det?.![]()
Vi har ikke så mye. En bursdag i slutten av mnd. Planlegging av lilles bursdag neste måned. Nye jobbing på begge og generelt livetFeiring av bryluppsdag til oldeforeldre og det feires på hotell. Blir kos det.
Dere mye som skjer?
Regner med du går for 80000?Gikk fort det
Jeg er 5,6, 12 og 15 år eldre enn mine søsken. Har best forhold til hun med 6 års forskjellJada, blir bare på en annen måte når det er stor forskjellBlir morsomt å se hvordan forholdet dem imellom blir å utvikle seg etterhbert.
Hehe, ja det kan jeg tenke meg! Slitsomt med kaos i huset OG huset fullt av folk!
ja det er den... var ferdig da hun ble 6Var er allerede 11mnd. Synd for den er veldig veldig fin
Det var en snill mannMannen kom hjem fra butikken med denne til meg ♡![]()
Tviler på detRegner med du går for 80000?![]()
Inntil det ble sommer, og her har der vært 15-graders sommer inntil i dag, som hun fint. Nå sover hun ikke på dagen når vogna stopper, og drikker stadig på natta.Min har våkna 4 ganger så langt. Og blir nok å våkne hver/annenhver time i natt og... begynner egentlig å bli vant med det. Men er slitsomt.
Sover din veldig rolig ellers?
Ikke spesielt. Men jenta våkna og gubben føyk opp og tok henne over i vår seng.skal jeg få plass i senga må jeg opp snartEr du trøtt?
Han er ikke så verstSå snill mann du har
Og nå er neste målGjorde i grunn det
Da får du brukt den endelja det er den... var ferdig da hun ble 6![]()
Hehe, der sa du detja hva gjør ikke mannen for at vi skal holde kjeft![]()
Hva går du for da?Tviler på det
Kjenner til det problemet. Nå er vi heldigvis tilbake til normale kalde trøndelagstemperaturer.Inntil det ble sommer, og her har der vært 15-graders sommer inntil i dag, som hun fint. Nå sover hun ikke på dagen når vogna stopper, og drikker stadig på natta.
Trøtt mamma...
ja... litt ekstra stavefeil.. og nå ble det litt mørkt.. vanskeligere å se tastaturetJa de siste blir vel litt trøtte quotes![]()
Dårlig gjortMin nekta å kjøpe til meg![]()
Blir stas med bursdagen hennesVi har ikke så mye. En bursdag i slutten av mnd. Planlegging av lilles bursdag neste måned. Nye jobbing på begge og generelt livet![]()
Ikke jeg...Til neste år har jeg ferie![]()