Juni - skravletråden

Så moro! Min var 6 da han ble storebror. Litt stor aldersforskjell synes jeg, men han trives med å være storebror og digger lillesøstera si :D

Åja, det var dere som holdt på med den renoveringa ja! :) Ja, dere har hatt mye å henge fingrene i da. Er dere fornøyde? :)
Hei!!

Så hyggelig å se deg igjen, lenge siden..
Alt vel?

Tja, spørs hva man mener med mye.
Jeg syns ikke det er kjempe mye. Mai var mer travel.
Blir noen turer på hytten og en del selskaper.
Hotellovernatting osv.
Besøker er hver mnd av venner og til venner.
Mye arbeid på huset, men det gjør jo ikke vi. Bare koordinering.
Litt å gjøre da:)

Mannen kom hjem fra butikken med denne til meg ♡
5b190be68816b06ddd166604420f1b3d
Snill mann!:)

Hehe, min er ikke den som bruker så veldig mye verktøy, så passer ikke helt å kjøpe det heller. Litt har vi jo, men.. ender ofte opp med å kjøpe bok (han liker å lese), eller no klær
ja kjøper litt ut fra interesse :) hadde det vært stereo... ett lite bidrag til en ny høytaler eller noe... eller noe de hater å kjøpe selv, men trenger

Men så våkna babyen for andre gang i kveld. Og jeg er trøtt. Så da blir det vel kvelden
Min har våkna 4 ganger så langt. Og blir nok å våkne hver/annenhver time i natt og... begynner egentlig å bli vant med det. Men er slitsomt.
Sover din veldig rolig ellers?

Så moro! Min var 6 da han ble storebror. Litt stor aldersforskjell synes jeg, men han trives med å være storebror og digger lillesøstera si :D

Åja, det var dere som holdt på med den renoveringa ja! :) Ja, dere har hatt mye å henge fingrene i da. Er dere fornøyde? :)
De vet nok å sette pris på hverandre uansett alder :)

Ja, veldig fornøyd:) jeg syns det var herlig å snekkerne ut av hus da:p

Liker dager hvor penger får ben å gå på, men kun brukes på det man trenger. Vel, jeg trengte vel ikke stemor og margeritter, men koselig å plante litt ut så det blir litt farger og liv:)

Liker dager hvor penger får ben å gå på, men kun brukes på det man trenger. Vel, jeg trengte vel ikke stemor og margeritter, men koselig å plante litt ut så det blir litt farger og liv:)
Blir fint ute da:)

De vet nok å sette pris på hverandre uansett alder :)

Ja, veldig fornøyd:) jeg syns det var herlig å snekkerne ut av hus da:p
Jada, blir bare på en annen måte når det er stor forskjell :) Blir morsomt å se hvordan forholdet dem imellom blir å utvikle seg etterhbert.

Hehe, ja det kan jeg tenke meg! Slitsomt med kaos i huset OG huset fullt av folk!

Back
Topp