Send noen på shoppingDa må jeg ut av huset :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Send noen på shoppingDa må jeg ut av huset :O
den var fin... og så ikke så komplisert ut å byggeJeg må.vise mannen![]()
Men lurt å gjøre de litt tynne før man steiker de![]()
Gjør detfår sjekke det ut... så får vi se
Hva så dere da?Vet ikke kor vi så no,tror det var viaplay
Hehe hatt oppskriften en stund da altsåFørste gangen jeg lagde dem var jeg 13 år og alene hjemme xD
Ååh, det er snadderGleder meg noe så hinsides!
Har blomster på jordbærplantene mine også. Hjemmedyrka småbær, de er stappfulle av smak, gleder meg, håper vi får mange i år. I fjor var det mange som ikke ble modne pga kald sommer
Helt sant! Rutiner er viktig uansett syns jeg da
JaHatt en fin dag på jobb?Jeg har vært hjemme og prøvd p skravle og strikke
![]()
Bra vi er så søte at vi kan slippe unna med detHaha. Vi altså![]()
Må få stekeovnen først daPrøv det![]()
Sett etter videoer?Sant det men syns det er vanskelig har prøvd vrang
Ja, har det♡ Var på barselgruppe forrige uke. Godt å komme seg ut å være sosial igjen. Skal ha treff hos meg nå til torsdag. Ellers går det jo litt opp og litt ned. Man glemmer det liksom litt av i hverdagen, og så plutselig kommer det skyllende over meg igjen.Det er bra ♡ har det roet seg litt rundt deg nå?
Kan ikke klageJa er det.
Selvom det går litt for fort![]()
ja absoluttSkikkelig søsken kjærlighet ♡

det er en deilig drink. kjøper det bestandig når vi er ute... blir litt som jordbær slush/smoothie med alkohol
Okei, da må jeg se.Haugenbok![]()
Godt du vet det, er jo selvsagt sårt for det men du slipper å ha det sånn resten av livetJa, du har helt rett, egentlig så vet jeg det.
Ååh, det er snadderdet er SOMMER!!
Hehe, jeg er fortsatt 2 min58 sek![]()
Første sesongen bareHehe, neiMen jeg må innrømme jeg boen ganger har tenkt "å herregud, så teit" når jeg har sett på denne serien. Men er bra likevel da
![]()
Sett den?