Går opp og ned hele tidenÅåhh. Den konstante fyllesyka hadde jeg hele graviditeten :/ håper virkelig det kommer seg for deg. Unner ingen det
Har lenge hver greit da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går opp og ned hele tidenÅåhh. Den konstante fyllesyka hadde jeg hele graviditeten :/ håper virkelig det kommer seg for deg. Unner ingen det
Takk det skal jegNyt kvelden i sofa![]()
Greit å få det gjortNei men litt
Nei var ganske dårlig utvalgVar ikke mye å se på
Den drinkenGod bedring
Hva er sobia?
Ååja10 uker. Så gikk ut i perm igjen forrige uka
Ja kanskjeHar ikke fått kikket på det enda..har hatt frøkena i hendene hele dagen. Kan lete opp dataen nå kanskje
Hvilken serie ser du på? Jordbær høres godt utVel, ungene er lagt og kvelden nytes med serie og jordbær med fløte![]()
Ikke braHater at kvalmen ikke blir helt borte og er verre idag enn på noen uker!
Føler meg som en forferdelig mor og kone når alt jeg vil er å sitte i sofaen! Hadde med snuppa ut en tur og fikk laget noe som ligner veldig på sobia![]()
Huff daHan hadde et hull som måtte borres idag![]()
åHH. Plaget med halsbrann ja. Tar du noe for det da. ?Endte med å legge meg ned. Var eneste komfortable stillingen. Ihvertfall frem til halsbrannen kommer:-D
De blir bestandig glad for sexVil overraske mannen med noe på dagen, men aner ikke hva.
Så bra! MJ er ikke noe middags jente.. aldri vært.Nei. Men idag spiste hub middag. Det er forbedring det![]()
Er det hals?Vis vedlegget 181066strikker denne![]()
De der var jo så søteVis vedlegget 181066strikker denne![]()
Jaså prøver hun seg på bakholdsangrepMå passe meg for daim ser jeg
Hvilke kjeksKjeks i ovnennam
![]()