Funnet en komfortabel sittestilling nåMini sover, jeg prøver desperat å finne en komfortabel sittestilling i sofaen og gubben er på jobb. Det er kvelden min
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Funnet en komfortabel sittestilling nåMini sover, jeg prøver desperat å finne en komfortabel sittestilling i sofaen og gubben er på jobb. Det er kvelden min
Vil tro det.. men det må jo bli bedreHun har vel mammasavn
Var i grunn detKjipt da![]()
Hun blir nok kjempe fornøydJa håper hun blir gladgreit hun må sove på soverom med oss, men kun for en periode
![]()
Der blir detVil tro det.. men det må jo bli bedre![]()
Ligger i senga nå ja å leserNatta nå da?![]()
Nyt kvelden i sofaMini sover, jeg prøver desperat å finne en komfortabel sittestilling i sofaen og gubben er på jobb. Det er kvelden min
10 uker. Så gikk ut i perm igjen forrige ukaDer blir dethvor lenge har du jobbet?
Hehe, eneste som hadde funketMå vaske meg med blanda dahaha
Aner ikke. Ser i grunn lite tvNoe på TV i kveld??
Han hadde et hull som måtte borres idagNoen hull?
Burde rydde litt men omsider funnet en noenlunde grei stilling i sofaen som til nøds kan kalles komfortabel så får rydde i morgenHva skal du gjøre i stillheten da?
Men kan ikke være borte lenge før dere har snakket altfor mye igjenEndelig er det tid til det liksom![]()
Det er litt som herBurde rydde litt men omsider funnet en noenlunde grei stilling i sofaen som til nøds kan kalles komfortabel så får rydde i morgen. Så tven er på i bakgrunnen
![]()
Ikke funnet noe foreløpig jeg ihvertfallNoe på TV i kveld??
Var ikke mye å se påIkke funnet noe foreløpig jeg ihvertfall![]()
Endte med å legge meg nedFunnet en komfortabel sittestilling nå?
Sjokolade kjeks med m&mHvilke?
Nå fikk jeg lyst på kjeksjeg strikker