Mini sover, jeg prøver desperat å finne en komfortabel sittestilling i sofaen og gubben er på jobb
. Det er kvelden min
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Mye å gjøre på.jobb med båt som skal leveres om 2 uker og hus som skal gjøres ferdig før jeg skal "kalve " som han sierTrengte det han da
Ååå, så koselig ♡Det gjør hun eldste på fanget mitt også nåtror leggingen blir en lek i dag
![]()
Nam nam ,det så herlig utÅåååå ja
![]()
Samsung Galaxy s 7 edgeHvilken tlf har du?
Må vaske meg med blanda daNei det blir jo bare tull![]()
Ikke noe som er bedre enn detJeppstrålende fornøyd!
Deilig å kan slappe av litt å nyte at det er helt stille rundt seg.Mini sover, jeg prøver desperat å finne en komfortabel sittestilling i sofaen og gubben er på jobb. Det er kvelden min
God kveldÅåå, så koselig ♡
Har ikke hatt tlf bare en mndMen når du kun har hatt tlf 1 mnd er det ikke med 3 mnd gratis forsikring da?
Samsung s 6Høres ikke bra ut. Hvilken var det?
Nope orker ikkeIngen mål om topp?
Det gjør vi jaÅåja. Trives dere da bedre på landet?
Grei kveld detMini sover, jeg prøver desperat å finne en komfortabel sittestilling i sofaen og gubben er på jobb. Det er kvelden min
Hatt den lenge? Men det er fryktelig kjedelig uansett når det skjer. Knuste min tidligere tlf bare etter 2 uker..Har ikke hatt tlf bare en mnd
Hva gjør dunk kveld?God kveld![]()
Ja nyter det mens jeg kanDeilig å kan slappe av litt å nyte at det er helt stille rundt seg.
Ja ikke gale detGrei kveld det
Noen hull?Vært hos tannlege med ene gutten og i et møte![]()