Passet meg perfekt ihvertfallJa det er jo kjekt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Passet meg perfekt ihvertfallJa det er jo kjekt![]()
Nei. Men idag spiste hub middag. Det er forbedring detHehe, er ikke lett å være forelder da altså..
Det er jo veldig lurtHaha, jeg pleier som regel å si med en gang at alt er bra![]()
Hvis jeg bare lurer på noe ;-)
så bra daNr 17, så jeg er på topp 20![]()
Jeg og. Nå er det 3 timer bakJeg og , dro og gjorde det jeg skulle, det var vist dumt![]()
Kan jo virke sånnHar lurt på det samme![]()
Det er kjempe godtGodt med bløtkokt egg på skiva![]()
Ååh. Da såNei, hun har masa seg til besøk hos tanta og onkelen i dag,så ikke før i kveld![]()
Endelig er det tid til det liksomVar det så deilig nå som jeg faktisk kan få sjekket rundt ellers på forumet![]()
Håper dere får alt ferdig før bebis kommerInne ja. Mangler litt på platten bare og få på trappen men de to henger sammen og vi prioriterer inne![]()
Ja de må jo nesten detLa oss håpe de har tenkt på beboerne .
Ååhh. Den konstante fyllesyka hadde jeg hele graviditeten :/ håper virkelig det kommer seg for deg. Unner ingen detHater at kvalmen ikke blir helt borte og er verre idag enn på noen uker!
Føler meg som en forferdelig mor og kone når alt jeg vil er å sitte i sofaen! Hadde med snuppa ut en tur og fikk laget noe som ligner veldig på sobia![]()
God bedringHater at kvalmen ikke blir helt borte og er verre idag enn på noen uker!
Føler meg som en forferdelig mor og kone når alt jeg vil er å sitte i sofaen! Hadde med snuppa ut en tur og fikk laget noe som ligner veldig på sobia![]()
Åja trodde dere var helt ute på landet alene jegJeg bor i boligfelt, så noen meter![]()
Det gjorde ikke jegHer også. Vet ikke om jeg kommer meg til endes før middag
Det var det ogSå herlig![]()
Vært tempo idag jaFader å dere skravler.
Umulig for en fult arbeidene mamma å følge med jo![]()
Nam namOps, da ble det visst grilling i dag.
![]()
Jeg er her nåNå ble det stille her inne, når jeg endelig har tid til å skravle![]()
Det er detDet er stas vettu![]()