Blir bading i morgendaSå kommer rørleggerne i morgen igjen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir bading i morgendaSå kommer rørleggerne i morgen igjen![]()
Ikke så varmt her idagVarmt å klippe gress
Men bygginga er ferdig?Neida, det er det å få på plass ting,som skal inn i ting som ikke er montert enda.![]()
Jeg får se om det er mye til overs når regningene er betaltsÅ DER KAN DU helt fint bestille fra![]()
Var hvertfall detKanskje det ja.
Sov godt igjenSer ut som frøkna er klar for lur nummer to. Må nok legge meg sammen med henne
Er nettop det daJeg får se om det er mye til overs når regningene er betalt![]()
Får bare håpe de har en ordning for oss som bor her. At vi likevel får passere. Men kommer til å bli kaosOi, hva gjør du da?
Nope bare med halveFerdig nå?![]()
Klarer det meste sålenge det ikke er kolikkIkke minst det. Helst dwt![]()
Orker ikke eller for den del klarer holde styr på å telle. Bare skravler jegVar hvertfall det
1 maskin herHar fått handlet på matbutikk og apotek her.
Og litt husarbeid. Vasket 2 maskiner med klær.
Jeg hadde luftet henne littBah, ta med frøkna ut i hagen eller ikke?? Er 31 grader i sola her...
Hvor nært bort nærmeste nabo?Tror det![]()
Når vi kjøpte hus så var faktisk et av kriteriene mine at jeg skulle kunne sole meg toppløs (selv om jeg aldri gjør det da) og det kunne jeg, helt til vi kappa ned og tok vekk alt av busker osv![]()
En time her igjen20 min her igjen nå
Hva skulle du kjøpe da?Vært ute å kikket etter gave til mannen.. selvfølgelig er de utsolgt i butikken og på lager og vet ikke når de får bestilt de... må vel finne på noe annet lurt da... hmm... men hva... noen tips?
Mye fint der altsåHøres bra ut![]()
Men hvorfor måtte du ta det?Måtte ta ctg så mannen bare hvorfor det. Han blir redd stakkars søt han er![]()
mye skittent her gitt.1 maskin her