Så dere må heller roe ned littOh yes blir det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så dere må heller roe ned littOh yes blir det
hehe. men kjenner til tidligere morgener . OJ var fæl på detÅåh en fjern drøm![]()
Åja, ja du måtte jo på kafe duNei jeg har vært hos legenSå dro jeg på senteret å kjøpte garn og så måtte jeg kjøre derfra og hjem, så da blir det et lite opphold
![]()
Ja. De skal legge fjernvarme til byenÅ? Vei arbeid?
Den var hvitAv gull da eller?
Ja stemmer, stengtJa det gjør vi snuppa![]()
hun er i bhg. 3 uker nå så har hun ferie, starter 27.
Holdt på å se meg når jeg gikk med mat fordi de kom ut i det jeg var kjøleskapet. Måtte gjemme meg og snike meg ut. Så sikkert smart ut
![]()
Ja, eller 37+2Uke 37da?
Falt i helgaDu får falle litt så kan vi snakkes om det![]()
Kos dere. Spis is for meg også!Da er vi i byensnakkes senere jenter
![]()
Aw søtaSkulle vært der og hold treg i hånden ♡
Hehe det viktigste er at dere koser dereEr å bra at sine egne barn ikke bryr seg om at sangstemmen er vakker og rytmen bra.
Så her danses og synges det.
Frøkna elsker det.
Spilte inn. Mannen kommer bare til å riste på hode av galskapen min igjen.
Jeg bør vurdere dansekurs. Men men. Jeg koser meg. Frøkna også og det er det viktigste.
God trening og.
Shake litt ass![]()
Aner ikke jeg. Mannen driver å ringer rundt og undersøker nå visst nokKoster det mye?
Du klarer deg fint ♡Prøver hvertfall
Aldri likt detÅja, den ser kjempe fin ut syns jeg. Jeg var ikke så glad i Orange før men nå syns ikke det er så ille
Lov til å håpe på det beste ihvertfallJamen jeg blør jo nesten like mye.. så jeg er spent..
Det skjønner jeg joHan hadde det travelt
Det må du ogsåSå dere må heller roe ned litt![]()
Fadderbarnet mitt var nesten 16 mnd før han gikkAh, såpass![]()
Hehe forstår den altsåHehe Kan godt være på forsiden, men da helst for noe annet altså![]()
Tror deg ikkeNå går jeg å dusjer. Helt sant altså!